Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: کرونا فقط در ۱۳ رسته‌ای که محاسبه شد، با ۱۰۸ هزار میلیارد تومان کسری درآمد و ضربه به کسب و کارها ما را مواجه ساخت.

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی را برای دولت فراهم می‌کند تا مجدد با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت مجدد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ادامه مسیرمان ارجاع به خطوط اصلی امام الگویی است که همواره بخصوص در دوران پرتلاطم امروز پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: انتقال رهبری در ۱۴ خرداد سوال بزرگی برای جهان و داخل کشور بود اما با خرد جمعی این انتقال به بهترین وجه صورت گرفت و تا امروز رهبری محور ثبات، مقاومت و تکیه‌گاه تحولات کشور شده و شیوه انتقال هم مرهون دیدگاه امام است.

بیشتر بخوانید: ربیعی: تبادلاتمان با ونزوئلا به کسی ارتباط ندارد

ربیعی تاکید کرد: ما در دولت بر اصول و آرمان امام تاکید داریم، مبارزه با بی عدالتی و فقر، مردم باوری، توسعه و پیشرفت و مبارزه با ظلم از جمله این اصول است که به آن متعهدیم. در الگوی امام میزان رأی ملت است. پیشرفت ایران و مقابله با سلطه طلبی از آموزه‌های امام است و دولت به آن تعهد دارد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در هفته‌ای که به سر می‌بریم افتتاح مجلس یازدهم و تعیین هیئت رئیسه را داشتیم. از سوی دولت به همه نمایندگان منتخب و انتخاب ارکان مجلس تبریک می‌گوئیم. دولت با احترام به استقرار از مجلس از هیچ تلاش و همکاری فروگذار نخواهد کرد. در شرایط امروز کشور و با توجه به تحریم‌های کمرشکن، فشار عظیم اقتصادی برای ایجاد چالش بین مردم و نظام و هجوم بی سابقه سیاسی علیه ایران و فشار بر امنیت روانی مردم و اقتصاد کوچک شده ناشی از تحریم، همه ارکان نظام برای عبوراطمینان بخش و به سر منزل مطلوب رساندن جامعه باید کنار هم باشیم.

وی ادامه داد: ما دولتی با درآمدهای ارزی زیاد و نجومی نبودیم بلکه دولتی بودیم با عقلانیت و سخت کوشی به اداره جامعه پرداختیم. به همه این موارد مدیریت موفق صد روزه کرونا را هم اضافه کنید. کرونا فقط در ۱۳ رسته ای که محاسبه شد، با ۱۰۸ هزار میلیارد تومان کسری درآمد و ضربه به کسب و کارها ما را مواجه ساخت. در اسفند سال گذشته ۶۵ هزار میلیارد تومان و فرودین امسال ۴۳ هزار میلیارد تومان به کسب و کارها آسیب خورده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مجلس یازدهم علی ربیعی ویروس کرونا دولت هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به گستره تاثیرگذاری عملیات تنبیهی «وعده صادق» اعلام کرد که این عملیات قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن صهیونیست را به هم ریخت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیست پس از ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی تلاش دارد خود را جمع و جور کند.

ابوعبیده افزود: دشمن همچنان در شن‌های غزه گرفتار شده، هیچ دستاوردی جز شرمساری و شکست نداشته است و از این ورطه برای کشتار و ویرانی بیشتر استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ روز است که دشمن بدون هرگونه هدف، چشم‌انداز و آزادی اسیران خود در شن‌های غزه گرفتار شده است. در دویستمین روز از جنگ غزه مقاومت همچنان مانند کوه استوار است. جهان قدرت مبارزان ما و ضربه‌های دردناک آن‌ها را نه تنها در مقابله با حمله‌های دشمن بلکه هنگام عقب‌نشینی آن‌ها نیز شاهد بود.

ابوعبیده گفت: ما تنها بخش اندکی از ضربه‌های قهرمانانمان به دشمن را به تصویر کشیده و ثبت کردیم. ضربه‌های ما به دشمن ادامه خواهد داشت و شکل‌ها و گونه‌های جدیدی را به خود خواهد گرفت.

وی افزود: از جمله دروغ‌های کابینه دشمن آن است که تلاش دارد برای جهانیان این توهم را ایجاد کند که گردان‌های قسام را نابود کرده و تنها یک گردان در رفح باقی مانده است. این یک دروغ بزرگ است. ما از حقوق ملت خود، پایان جنگ، بازگشت آوارگان، بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

ابوعبیده ادامه داد: خون‌هایی که ریخته شدند تنها با گرفتن حق طبیعی ما و تحقق شروط مقاومت جبران خواهند شد. کابینه دشمن در دستیابی به توافق مبادله اسیران وقت‌کشی می‌کند و تلاش دارد در تلاش‌های میانجیگران برای دستیابی به آتش‌بس کارشکنی کند.

سخنگوی قسام گفت: سناریوی «رون آراد» شاید در دسترس‌ترین سناریو برای تکرار در مورد اسیران دشمن در غزه باشد. آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود تنها ما را به پایداری روی مواضعمان، حفاظت از حقوق مردممان و کوتاه نیامدن از آن سوق می‌دهد.

وی افزود: ما تمامی اقدامات وتلاش‌های نظامی و مردمی به ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق را ارج می‌نهیم. ما عمق تأثیر واکنش ایران و ضربه‌های آن به دشمن را درک می‌کنیم. حجم و ماهیت واکنش ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

سخنگوی قسام ادامه داد: دوره عربده‌کشی بی حساب و کتاب دشمن تمام شده است. پاسخ همراه با دست‌پاچگی دشمن به اقدامات مقاومت در تمامی جبهه‌ها اهمیت مقاومت را نشان می‌دهد.

ابوعبیده گفت: ما از مردم اردن می‌خواهیم که اقدامات خود را شدت ببخشند. ما از امتمان می‌خواهیم که به اقدامات خود در حمایت از مقاومت شدت ببخشد.

وی افزود: ما به مقاومت شجاع کرانه باختری و تمامی تلاش‌ها در وجب به وجب خاک سربلندمان درود می‌فرستیم. نخستین جبهه مقاومت جبهه کرانه باختری است.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی