Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی را برای دولت فراهم می‌کند تا مجدد با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت مجدد کند. برای ادامه مسیرمان ارجاع به خطوط اصلی امام الگویی است که همواره بخصوص در دوران پرتلاطم امروز پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: انتقال رهبری در ۱۴ خرداد سوال بزرگی برای جهان و داخل کشور بود اما با خرد جمعی این انتقال به بهترین وجه صورت گرفت و تا امروز رهبری محور ثبات، مقاومت و تکیه‌گاه تحولات کشور شده و شیوه انتقال هم مرهون دیدگاه امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی تاکید کرد: ما در دولت بر اصول و آرمان امام تاکید داریم، مبارزه با بی عدالتی و فقر، مردم باوری، توسعه و پیشرفت و مبارزه با ظلم از جمله این اصول است که به آن متعهدیم. در الگوی امام میزان رأی ملت است. پیشرفت ایران و مقابله با سلطه طلبی از آموزه‌های امام است و دولت به آن تعهد دارد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در هفته‌ای که به سر می‌بریم افتتاح مجلس یازدهم و تعیین هیئت رئیسه را داشتیم. از سوی دولت به همه نمایندگان منتخب و انتخاب ارکان مجلس تبریک می‌گوئیم. دولت با احترام به استقرار از مجلس از هیچ تلاش و همکاری فروگذار نخواهد کرد. در شرایط امروز کشور و با توجه به تحریم‌های کمرشکن، فشار عظیم اقتصادی برای ایجاد چالش بین مردم و نظام و هجوم بی سابقه سیاسی علیه ایران و فشار بر امنیت روانی مردم و اقتصاد کوچک شده ناشی از تحریم، همه ارکان نظام برای عبوراطمینان بخش و به سر منزل مطلوب رساندن جامعه باید کنار هم باشیم.

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا با اقتصاد ایران و جهان چه می‌کند؟

وی ادامه داد: ما دولتی با درآمدهای ارزی زیاد و نجومی نبودیم بلکه دولتی بودیم با عقلانیت و سخت کوشی به اداره جامعه پرداختیم. به همه این موارد مدیریت موفق صد روزه کرونا را هم اضافه کنید. کرونا فقط در ۱۳ رسته ای که محاسبه شد، با ۱۰۸ هزار میلیارد تومان کسری درآمد و ضربه به کسب و کارها ما را مواجه ساخت. در اسفند سال گذشته ۶۵ هزار میلیارد تومان و فرودین امسال ۴۳ هزار میلیارد تومان به کسب و کارها آسیب خورده است.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا سخنگوی دولت هزار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید

یک نماینده مجلس با اشاره به خام فروشی مواد اولیه در سایر بخش‌های اقتصادی، کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد را به عنوان زمینه‌ای مهم برای افزایش مشارکت مردم در امر تولید بیان کرد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «غلامرضا منتظری» نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون ویژگی‌های لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم و ضرورت بررسی این موضوع اظهار کرد: مشارکت مردم در جهش تولید مستلزم رفع برخی موانع و یا تحقق برخی مشوق‌ها است. اگر اخذ مالیات از تولیدکننده به صورت درست و در عین حال واقع بینانه‌ای صورت بگیرد، قطعا این امر می‌تواند شوق حرکت مردم برای مشارکت در تولید را تقویت کند، در غیر این صورت چنین موضوعی می‌تواند به یک مانع بزرگ تبدیل شود.


این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از مشارکت مردم در تولید گفت: دولت با جدی گرفتن نقش حمایتی و نظارتی خود و همچنین دوری از تصدی‌گری بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند این هدف را محقق کند.


وی با اشاره به تمرکز لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم به منظور جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش تولید، عنوان کرد: خام فروشی مواد اولیه صرفا به نفت خلاصه نمی‌شود و متاسفانه این پدیده در سایر بخش‌های صنعتی کشور هم وجود دارد.


منتظری خاطرنشان کرد: در لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم دو رویکرد مهم کاهش مالیات تولید و همچنین اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولیدکنندگان درج شده که بر اساس آن‌ها می‌توان حجم خام فروشی مواد اولیه در سایر حوزه‌های اقتصادی کشور را متوقف کرد.


این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: در صورت تصویب این لایحه و متوقف شدن خام فروشی مواد اولیه و حمایت از تولیدکنندگان، ما شاهد افزایش مشارکت مردم در امر تولید و در نتیجه تحقق شعار سال خواهیم بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: مشارکت مردم ، تولید ، مالیات مستقیم ، خام فروشی ، مشوق مالیاتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9L

دیگر خبرها

  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود