Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با صدور بیانیه‌ای، تحریم فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ارشد پلیس از سوی آمریکای جنایتکار را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با صدور بیانیه‌ای، تحریم فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ارشد پلیس از سوی آمریکای جنایتکار را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه آیت‌‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در محکومیت تحریم فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ارشد پلیس توسط آمریکای جنایتکار به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام رژیم تروریستی و جنایتکار ایالات متحده آمریکا در تحریم فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ارشد پلیس که همواره نقش تأثیرگذاری در امنیت کشور و سنگری مستحکم در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی علیه انقلاب اسلامی می‌باشد و در قلب مردم جایگاه والایی دارد؛ باعث افتخار است که در لیست تحریم‌های رژیم تروریستی آمریکای جنایتکار قرار گیرد.

امروز جایگاه نیروی انتظامی مانند سپاه پاسداران که برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است در حفظ ارزش‌های انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

لذا اینجانب ضمن محکوم نمودن اقدام رژیم منحوس آمریکا در تحریم فرماندهان ناجا، از تلاش‌های مؤمنانه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در جای جای کشور که سبب ایجاد آرامش و پیشگیری از وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی، فرهنگی و ... در جامعه شده است، تشکر و قدردانی می‌نمایم و توفیق روز افزون سربازان مخلص ولایت را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی تحریم آمریکا خراسان جنوبی آمریکای جنایتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی