Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:10:31 GMT

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۰۱۱

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: کلاهبرداری که در زمینه مسکن اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، در دام پلیس بروجرد افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عزت‌الله غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام چندین فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری شخصی با هویت معلوم که اهل و ساکن بروجرد است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این فرد کلاهبردار با شگردهای خاص در جهت سرمایه‌گذاری و انبوه‌سازی، مسکن و سوددهی حاصل از سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کرده بود.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: پس از گذشت ایامی چند نفر از مالباختگان متوجه کلاهبرداری این شخص شده و دریافته‌اند که وی هیچ اقدامی به منظور تحویل سود حاصله انجام نداده ایت.

غلامی افزود: به این ترتیب فرد کلاهبردار همه وجوه دریافتی از مردم را به نفع خود تصاحب نموده بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، پس از بررسی و شناسایی‌های لازم متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه این فرد کلاهبردار در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده است، بیان کرد: ایت پرونده ۶ شاکی دارد.

غلامی تاکید کرد: فرد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس مسکن بروجرد شکایت فرد کلاهبردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سه نفر از عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا گفت: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی بازار فارکس در مازندران دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب