Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با استقرار ۲۰ ناحیه و شهرک صنعتی در استان قزوین زمینه اشتغال ۲۹ هزار و ۳۸۸ نفر در عرصه های مختلف فراهم شده است.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در نشست تخصصی با لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی که در محل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین برگزار شد اظهار داشت: بسترسازی برای استقرار واحدهای صنعتی، تأمین زیر ساخت‌های مناسب، توسعه خوشه‌های صنعتی، کمک به بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سطح توانمندی و کمک به ایجاد و توسعه صنایع کوچک از مهمترین رسالت‌های ما در عرصه تولید و سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان داریم که ۱۵ شهرک در حال واگذاری است و سال گذشته توانستیم رتبه اول کشوری را در میزان جذب سرمایه گذاری در شهرک‌ها کسب کنیم.

خانپور تصریح کرد: در استان بیش از یک هزار و ۷۲۹ هکتار زمین صنعتی داریم که ۱۵۳۸ واحد به بهره برداری صنعتی رسیده و ۱۵۳۳ قرارداد منعقد شده که ۲۳۸ واحد به دلایل مختلف غیر فعال هستند که در سال گذشته توانستیم ۱۰ واحد مشکل دار را فعال کرده و به چرخه تولید بازگردانیم.

وی یادآور شد: در شهرک‌های صنعتی استان قزوین زمینه اشتغال ۲۹ هزار و ۳۸۸ نفر مهیا شده و در صورت بهره برداری از طرح‌های جدید برای ۲۰ هزار و ۸۱۷ نفر دیگر شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۵۹ میلیارد تومان فعالیت عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین صورت گرفت و امسال نیز پیش بینی می‌شود ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فعالیت عمرانی در این نواحی صورت گیرد.

در ادامه معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گزارشی از فعالیت حوزه‌های خود ارائه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایجاد اشتغال بسترسازی شهرک های صنعتی قزوین شهرک های صنعتی استان قزوین شرکت شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین