Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:03:05 GMT

«فکه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۱۳۰

«فکه» منتشر شد

شماره ۲۰۵ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه خرداد ماه ۹۹ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در این شماره از ماهنامه «فکه» مطالبی با عناوین «انقلاب اسلامی؛ جریانی نو؛ یادداشتی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)»، «مبارزه با کرونا؛ جهاد عظیم مردمی»، «رقص عاشقان»، «بانه؛ ۱۵ خرداد ۶۳»، «نیاز امروز، نیاز به مهدی(عج)»، «پدافند غیر عامل»، «قاصدی برای نور؛ مروری بر اهمیت حضور فعال در فضا به بهانه پرتاب ماهواره نظامی نور توسط سپاه»، «مدرسه عشق» و «توزیع فرهنگ» به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «کو برادرهای من!؟؛ مروری بر زندگی شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور»، «وقت امتحان فرارسیده؛  گزیده‌ای از زندگی شهید حسین یغماییان»، «تا هویزه»، « شلیک کن، فراموش کن»، « می‌خوام برم جنگ!؛ برشی کوتاه از خاطرات رزمنده جانباز علی آژیر»، «آقای اصغر؛ پرونده ویژه شهید مدافع‌حرم سردار اصغر پاشاپور»، «کنار حاج‌قاسم؛  مصاحبه با پدر و مادر شهید اصغر پاشاپور»، «قول مردانه»، «ماندگاران سوریه»، «رفیق‌ترین برادر؛ گفت‌وگو با حمید پاشاپور برادر شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور» و «چندخط خبر» هم دیگر عناوین شماره جدید ماهنامه «فکه» را به خود اختصاص داده‌اند.

ماهنامه «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماهنامه فکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات