Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سال گذشته اظهار داشت: معادل بودجه سال ۹۸ این فرهنگسرا از طریق جذب مشارکت با دیگر دستگاه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأمین شد.

وی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد اجتماعی است، ابراز داشت: مشارکت مردم در تحقق برنامه‌های این نهاد خدمات رسان به خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌تواند منشأ خدمات گسترده ای برای شهروندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگسرای المهدی (عج) با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا از اسفندماه سال گذشته تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام برنامه‌های حضوری این فرهنگسرا لغو و برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی ارائه آموزش‌های لازم در قالب فایل‌های ویدیوئی و مقالات علمی توسط کارشناسان و اساتید کارگاه‌های آموزشی این فرهنگسرا را یکی از برنامه‌های فرهنگسرای المهدی (عج) کاشان در ایام شیوع کرونا دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی شهروندان به خصوص اهالی خونگرم منطقه راوند همچنان در اولویت‌های برگزاری برنامه‌های فرهنگسرای المهدی (عج) است.

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در سال گذشته در فرهنگسرای المهدی (عج)

گلسرخی با بیان اینکه فرهنگسرای المهدی (ع) در سال گذشته بیش از ۲۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی برگزار کرد، بیان داشت: از جمله برنامه‌هایی که در سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفت برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای توسعه اشتغال خانگی بانوان و تقویت بنیان اقتصادی خانواده‌ها بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید یادآور شد: در سال جاری نیز یکی از سیاست‌های این فرهنگسرا توسعه و گسترش کارگاه‌های آموزشی مشاغل خانگی است که امیدواریم با سپری کردن دوران شیوع کرونا این مهم به زودی محقق شود.

مدیر فرهنگسرای المهدی (عج) کاشان یکی از ضرورت‌های مهم برگزاری برنامه‌های این فرهنگسرا را توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در بین خانواده‌ها و به خصوص بانوان دانست و متذکر شد: در صورت عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی حضوری با برنامه ریزی های انجام شده کارگاه‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 4938930

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کاشان کارآفرینی برنامه فرهنگی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا گرگان شهرکرد عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر یاسوج ستاد مقابله با کرونا کارگاه های آموزشی فرهنگسرای المهدی سال گذشته برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس