Web Analytics Made Easy - Statcounter

دره دامگاهان منطقه ای کوهستانی در شهرستان مهریز بوده و با وسعتی بیش از دو هزار هکتار در 12 کیلومتری جنوب غربی این شهرستان واقع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ این دره با آب گوارایی که دارد به یکی از تفرجگاه های مطرح استان یزد تبدیل شده است. چشمه دامگاهان از محلی به همین نام و در امتداد ارتفاعات شیرکوه سرچشمه گرفته و منبع تامین کننده این چشمه برف های زمستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چشمه از اوایل بهار تا مردادماه دارای آب نسبتا فراوانی بوده و بیشترین دبی آن مربوط به فروردین و اردیبهشت است.                                             انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری فرمانداری بهار، جهاد کشاورزی و اتحادیه آرد و نان شهرستان بهار و در راستای ایجاد توازن در نانوایی‌های شهر بهار یک واحد نانوایی بربری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد که از کیفیت مرغوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که در طی سالهای اخیر سعی کرده‌ایم در کمیته آرد و نان به آن توجه کنیم توازن نانوایی‌ها در سطح شهر بهار بوده است، در این راستا سال گذشته شاهد آغاز به کار نانوایی در بلوار بسیج، در شهرک فرهنگیان و افتتاح نانوایی در مسکن مهر بودیم، امسال نیز با افتتاح نانوایی بربری در بلوار شهید بهشتی قسمتی از این هدف تأمین شد.

فرماندار شهرستان بهار در خصوص تعداد نانوایی‌های سطح شهر و شهرستان گفت: از ۱۲۶ نانوایی کل شهرستان ۳۱ نانوایی در شهر بهار مستقر است که هم اکنون ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد مخصوص پخت بربری است.

کد خبر 6085773

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در شهرستان بهار