Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که یکی از اعضای نظام پزشکی کرج شائبه فساد در این سازمان را مطرح کرده، دبیر مستعفی هیئت مدیره نظام پزشکی نیز از حضور غیرمنتظره دادستان عمومی و انقلاب کرج در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی آنا، در حالی‌که چندی پیش عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی کرج از گم شدن پرونده تخلفات علیرضا «ن» مشهور به «جعبه سیاه» شبکه فساد دارویی و شائبه فساد مالی در سازمان نظام پزشکی کرج پرده برداشته بود، رضا مسعودنیا دبیر مستعفی هیئت مدیره این سازمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج در این سازمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با علت استعفایش از هیئت رئیسه نظام پزشکی کرج، گفت: بنده به همراه دکتر حقیقی ریاست سازمان و دکتر شهبازی دادستان نظام پزشکی کرج بنا به شرایطی مجبور به استعفا شدیم.

مسعودنیا ادامه داد: دلیل استعفا را نمی‌توانم بگویم اما ما 3 نفر از عضویت در هیئت رئیسه سازمان نظام پزشکی کرج استعفا دادیم.

وی همچنین از حضور حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج در محل نظام پزشکی کرج خبر داد و گفت: ایشان به دلیل این‌که مدعی‌العموم هستند برای اولین بار به نظام پزشکی کرج آمده اند!

واقعیت ماجرا چیست؟

یک عضو هیئت مدیره نظام پزشکی کرج در تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه امسال در نامه‌ای به شماره99/100/الف خطاب به حسن مددی  دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج از مفقود شدن پرونده تخلفات علیرضا «ن» یکی از اعضای محوری باند بزرگ فساد دارویی که سال گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه منهدم شده بود خبر داده است.

همچنین  این عضو هیئت مدیره در نامه‌ای خطاب به دادستان کرج از وجود برخی شائبه‌های مالی در سازمان نظام پزشکی کرج خبر داده و عنوان می‌کند که بسیاری از شکایات مردم از تخلفات علوم پزشکی توسط اعضای هیئت رئیسه مستعفی نظام پزشکی، متوقف و مسکوت می‌شده تا مردم به حقوق خود دسترسی نداشته باشند که از آن جمله مفقود شدن پرونده یکی از اعضای بزرگترین باند فساد دارویی استان البرز در نظام پزشکی کرج است.

اما همزمان با نامه مذکور که در تاریخ بیست و چهارم فروردین ماه خطاب به دادستان کرج صادر شده بود، هیئت رئیسه نظام پزشکی کرج که طبق اظهارات نگارنده نامه، اتهامات اشاره شده در نامه مرتبط با آنها بوده است مجبور به استعفا شده که البته این استعفاها نیز همان روز مورد موافقت اعضای هیئت مدیره قرار می‌گیرد.

حضور دادستان کرج در نظام پزشکی /هیئت رئیسه برکنار شده حاضر به ترک صندلی ریاست نیستند

در میانه  اتفاقات عجیب این روزهای نظام پزشکی کرج، حضور دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج در این سازمان قابل توجه‌تر است که به‌نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تخلفات رخ داده در سازمان مذکور و احقاق حقوق از دست رفته مردم نباشد. اما از سویی دیگر و در سازمان نظام پزشکی، هیئت رئیسه مستعفی که استعفای آنها به گفته اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی مطابق با تشریفات آیین نامه‌ای سازمان مورد پذیرش قرار گرفته است، حاضر به ترک صندلی ریاست نیستند نکته‌ای که در گفتگوی خبرگزاری آنا با رضا مسعود نیا، یکی از افرد مستعفی نیز مورد تأکید قرار گرفت! که البته با توجه به حضور دادستان شهر در این سازمان، این اقدام می‌تواند نوعی دهن کجی به  مقام قضائی باشد.

بیشتر بخوانید؛

خیانت در امانت یک موسسه خیریه در زمان بحران کرونا/ کاسبی با سوءاستفاده از عضویت در سازمان نظام پزشکی کرج

شایان ذکر است چندی پیش نیز آنا گزارشی مبنی بر شائبه سوءاستفاده یکی از اعضای هیئت مدیره این سازمان تحت عنوان یک موسسه خیریه خبر داده بود که علی‌رغم ارتباط با مدیر روابط عمومی این سازمان و پیگیری‌های خبرنگار آنا، هیچ مقامی حاضر به پاسخگویی در این باره نشد.

انتهای پیام/ 4076

منبع: آنا

کلیدواژه: نظام پزشکی کرج هیئت مدیره نظام پزشکی شبکه فساد دارویی دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج سازمان نظام پزشکی کرج حضور دادستان یکی از اعضای دادستان کرج هیئت مدیره اعضای هیئت هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ثریا نژاد نماینده کارگزاری عرضه سهام پرسپولیس و نماینده خصوصی سازی­ در مورد واگذاری سهام پرسپولیس به ۶ بانک گفت:­ پیرو آگهی منتشره در تار نمای بورس تعداد ۸ میلیون و ۹۳۷ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۵۰ سهم معادل ۸۵ درصد از سهام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت در سایت رابورس عرضه شد و طبق اطلاعیه با قیمت ۳۵۸۰ ریال به ازای هر سهم و ارزش تقریبی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و به هر حال ما امید داریم در سالی که مزین هست به نام جهش تولید این واگذاری طلیعه‌ای برای شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور و همچنین باشگاه‌های ورزشی و درخشش ورزش کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی باشد.   وی ادامه داد: با توجه به توافقات و هماهنگی‌های انجام شده از متقاضیانی که وجود داشتند کنسرسیومی از ۶ بانک سهام باشگاه پرسولیس را در اختیار گرفتند، اما در جزئیات درصد سهام در بانک‌ها متفاوت است. بانک‌های تجارت، ملت، رفاه، صادرات، شهر و اقتصاد نوین با درصد‌های متفاوت اقدام به خرید کردند و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.   وی در مورد تغییرات احتمالی در مدیریت پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره گفت: طبیعی است بعد از قطعی شدن معامله با توجه به قوانین تجارت به هر حال سهامداران می‌توانند با تشکیل مجامع عادی و عای فوق العاده انتخابات هیئت ­مدیره را برگزار کنند و ممکن است دستخوش تغیییراتی هم بشود و این مواردی است که درتغیر مالیکیت از وزارت ورزش و جوانان به سهامداران جدید محتمل هست، اما در هر صورت ما به عنوان کارگزار عرضه کننده به این موضوعات ورود نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد