Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با وجود تمام هشدار‌ها و توصیه‌ها در خصوص رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا، عده‌ای از مردم با بی تفاوتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در خیابان‌های این شهر در حال عبور و مرور و گردش وخرید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طاهره چنگیز افزود: تا زمانی که واکسن ویروس کرونا ساخته نشود این ویروس وجود دارد و همچنان الزامی است در خانه ماند و ازحضور غیر ضرور در اجتماع جلوگیری کرد تا زنجیره بیمار قطع شود.

او تعطیل نشدن را دلیل بر عادی شدن ندانست و گفت: بیرون آمدن‌های غیر ضرور تنها سبب بالارفتن آمار مبتلایان ودرنتیجه مهار نشدن این بیماری می‌شود بطوریکه درصورت رعایت نکردن فاصله‌ها در هفته‌های آینده روند ابتلا به کرونا در این کلانشهر افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصلاحات ساختاری و رفتاری را تنها راه ادامه دادن فعالیت‌های جامعه در این شرایط خواند و گفت: به هر حال دیر یا زود باز هم با پیک بیماری مواجه خواهیم شد و باید بتوانیم در این شرایط با رعایت اصولی دستورالعمل‌ها، به فعالیت‌های عمومی زندگی ادامه دهیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی فاصله گذاری اجتماعی واکسن ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید