Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:14:25 GMT

باند قاچاق مواد مخدر در شیراز متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۷۹۶

باند قاچاق مواد مخدر در شیراز متلاشی شد

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۲۶ کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با اعلام این خبر اظهارداشت: از این باند که به‌صورت شبکه‌ای به توزیع مواد مخدر اقدام می‌نمود مقدار ۴۲۶ کیلوگرم تریاک کشف‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این باند به‌صورت سازمان‌یافته به توزیع مواد مخدر در سطح استان اقدام می‌کردند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

این مقام ارشد قضائی استان با اشاره به اینکه تاکنون عامل اصلی ورود و توزیع این مواد دستگیرشده است گفت: سایر اعضای این باند توزیع مواد مخدر نیز مورد شناسایی قرارگرفته‌اند.

وی افزود: این محموله مواد مخدر از استان‌های شرقی وارد استان شده بود و قرار بود علاوه بر استان فارس در سایر استان‌ها نیز توزیع شود که با اقدام به‌موقع و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ادامه بر قاطعیت دادگستری استان در مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سود گران مرگ تأکید کرد و بیان داشت: برخورد با عاملان اصلی و توزیع‌کنندگان مواد مخدر می‌تواند زمینه کوتاه شدن دست خرده‌فروشان در توزیع و پاک شدن شهر از وجود معتادان متجاهر را فراهم سازد.

وی افزود: مبارزه جدی با مواد مخدر در دستور کار مجموعه قضائی استان قرار دارد و در طول یک سال اخیر دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و حوزه‌های قضائی استان احکام قاطع و سنگینی را برای قاچاقچیان مواد مخدر صادر کرده اندک درنتیجه این اقدام و هوشیاری نیروهای امنیتی و پلیس مواد مخدر استان مسیر استان فارس برای فعالیت قاچاقچیان و ترانزیت مواد مخدر نا امن شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر شیراز تریاک رئیس کل دادگستری استان فارس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان

 سعید ایراندوست در حاشیه شناسایی یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در محور‌های غربی شمال غربی استان شناسایی و منهدم شد.
وی افزود: از این باند قاچاق مهمات و اسلحه، ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری کشف و ضبط شد.
رئیس دادگاه عمومی اشترینان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده راهی زندان شد، گفت: پرونده اسلحه‌های مذکور در جریان تحقیقات مقدماتی است و اقدامات قانونی در این زمینه انجام می‌شود.
ایران دوست تاکید کرد: با قاچاقاچیان سلاح و مهمات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند