Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مقدس امام حسین(ع) از پایان مسابقه اینترنتی قرآن کریم با نام «صدای طلایی» با حضور قاریان داخلی و بین المللی در بغداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) شعبه بغداد اعلام کرد: مسابقه اینترنتی قرآن با نام «صوت الذهبی»(صدای طلایی) ویژه تلاوت با حضور بیش از 60 نفر از قاریان داخلی و بین المللی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«شیخ رعد التمیمی» مسئول شعبه دارالقرآن کریم در بغداد، گفت: فعالیت های این مسابقه به صورت پخش مستقیم از طریق شبکه ارتباط اجتماعی (فیس بوک) انجام شد.

 

التمیمی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه از هشت کشور عراق، ایران، افغانستان، آمریکا، مصر، لیبی، الجزایر و مراکش با یکدیگر رقابت کردند.

 

مسئول شعبه دارالقرآن کریم در بغداد، گفت: این مسابقه باهدف ایجاد روحیه رقابت سالم بین قرآن پژوهان، ایجاد روحیه تدبر در قرآن کریم و آشنا کردن جوانان با مفاهیم قرآن کریم  برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این مسابقه اینترنتی به مدت 10 روز در دو مرحله مقدماتی و پایانی ادامه داشت. در مرحله نهایی 12 نفر با یکدیگر به رقابت کردند که «یاس فضل» از عراق به عنوان رتبه اول، «جاسم موسوی» از ایران به عنوان رتبه دوم و «احمد محمد علی» از مصر به عنوان رتبه سوم این مسابقه انتخاب شدند.

 

مسئولان دارالقرآن کریم قرار است جوایز ارزنده ای متبرک به حرم امام حسین(علیه السلام) را به برگزیدگان اعطا کنند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدای طلایی آستان امام حسین علیه السلام قرآن کریم دارالقرآن کریم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی که طارمی از دست داد

مهدی طارمی که در جدول بهترین گل‌زنان ملی بعد از علی دایی، سردار آزمون و کریم باقری قرار دارد، دو فرصت طلایی را برای رسیدن به کریم باقری و عبور از او را از دست داد.

به گزارش مشرق، بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان فرصت بسیار خوبی بود که طارمی با زدن چند گل خود را به کریم باقری برساند و حتی مثل سردار آزمون از او عبور کند. بازیکنی چون علی دایی معمولا این فرصت‌ها را از دست نمی‌داد و گل‌های زیادی وارد دروازه حریف می‌کرد اما طارمی در دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان هیچ گلی نزد و فقط پاس گل داد.

او البته در فاز هجومی مهره موثری بود و امیر قلعه‌نویی هم از عملکردش رضایت داشت اما به هر حال گل نزد تا فرصت رسیدن به کریم باقری در جدول بهترین گل‌زنان تاریخ تیم ملی را از دست بدهد.

حالا باید دید طارمی از فرصت گل‌زنی به تیمی مثل هنگ‌کنگ در خرداد ماه استفاده می‌کند یا نه. آن‌چه مسلم است امثال سردار و طارمی برای رسیدن به علی دایی کار بسیار سختی در پیش دارند به خصوص طارمی که چند سال هم بزرگتر از سردار آزمون است.

گفتنی است در جدول برترین گل‌زنان تاریخ تیم ملی علی دایی با ۱۰۹ گل در صدر است و بعد از او سردار آزمون با ۵۳ گل، کریم باقری با ۵۰ گل و مهدی طارمی با ۴۶ گل قرار دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است