Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:13:12 GMT

۶۲۵ اثر به جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۸۳۱

۶۲۵ اثر به جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی مازندران در روز ۱۳ خرداد برگزار می‌شود، گفت: ۶۲۵ اثر در ۱۳ بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از مجموع این آثار، افراد حائز رتبه اول تا سوم مشخص شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رعایت الزامات و محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب شد تا نتوانیم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را به صورت ویژه و گسترده‌تر برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: خبرنگاران استان در ۱۳ بخش اصلی و دو بخش ویژه با ارسال ۶۲۵ اثر با یکدیگر رقابت کردند که در مجموع در ۱۲ بخش، آثار برگزیده از سوی داوران انتخاب شدند. همچنین در این جشنواره بخشی ویژه با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز جای گرفته که از استقبال اصحاب قلم برخوردار شد.

وی اذعان داشت: این جشنواره با همکاری، خانه مطبوعات و اداره کل مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی در قالب یک سامانه جامع برگزار و داوران منتخب اداره کل مطالعات، به صورت متمرکز داوری آثار رسیده را بر عهده داشتند.

زارع گفت: دغدغه ما در مازندران با توجه به تعدد رسانه‌ها تولید محتوا کیفی می‌باشد، و رسانه‌هایی که دارای تولید محتوا می‌باشند مطمئناً در کمک به توسعه همه جانبه در استان تأثیرگذار خواهند بود.

آئین اختتامیه جشنواره با حضور برگزیدگان و استاندار مازندران ظهر ۱۳ خرداد در سالن شماره ۱ استانداری برگزار می‌شود.

کد خبر 4939426

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس زارع اداره کل ارشاد مازندران جشنواره مطبوعات ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا گرگان شهرکرد عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر یاسوج ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یوسف پور عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ضمن قدردانی از تمامی دست اندکاران این همایش اظهار کرد: سال گذشته مجموعه جلسات و کارگاه‌های آموزشی و ۷۰ وبینار برای این همایش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه برای پرچمداری محیط زیست در دستور کار بود تصریح کرد: ۵۳ ایده برای این همایش به دست ما رسید و در کنار آن جشنواره عکس و پوستر نیز برگزار شد.

یوسف پور با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست رسید بیان داشت: دو مشن گرافی و انیمیشن، ۳۵ پوستر و ۶ کلیپ تبلیغاتی از جمله اقداماتی بود که انجام شد.

وی عنوان کرد: ۵۰۰ نفر در این همایش شرکت کردند و تعداد ۹۴ نفر اعضا هیئت علمی حضور داشتند.

یوسف پور با بیان اینکه ۲۴۰ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۲۱۰ مورد آن پذیرفته گردید عنوان کرد: ۵۰ داور آثار ارسال شده به این جشنواره را داوری کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۳ دل‌نوشته در بخش دانش آموزی و ۳ دل‌نوشته در بخش بزرگسالان نیز به این دبیر خانه ارسال شد.

یوسف پور با اشاره به اینکه این همایش کار مشترک بین دانشگاه و محیط زیست بود گفت: تلاش ما این است از یونسکو کمک مالی گرفته شود تا کمک حال قدم‌های بعدی ما باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این بود که این همایش را با رویکرد محیط زیستی پیش ببریم و از ظروف یک بار مصرف و همچنین از ظرفیت هنر در این همایش استفاده کنیم.

کد خبر 6081493

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت