Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت صمت گفت:افرادی که دارای پلاک فعال هستند، همچنان نمی‌توانند در طرح‌های فروش فوری ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خانه ملت اقای حسین مدرس خیابانی درباره شرایط جدید ثبت نام در طرح‌های فروش فوری خودروسازان، گفت: افرادی که دارای پلاک فعال هستند، همچنان نمی‌توانند در طرح‌های فروش فوری ثبت نام کنند در واقع در این طرح دو محدودیت در نظر گرفته شده است؛ نخست آنکه متقاضیان طی سه سال اخیر از هیچ یک از خودروسازان خودرو تحویل نگرفته باشند، دوم آنکه در حال حاضر پلاک فعال نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره راهکار وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افرادی که دارای خودروی فرسوده هستند، افزود: این افراد می توانند در طرح‌های پیش فروش خودرو ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فروش فوری پلاک فعال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که تخصیص‌های بعدی نیز از سوی دولت انجام شود مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • فروش فوری ایران خودرو با تحویل ۳ ماهه + جزئیات و جدول