Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@23:31:10 GMT

قیمت جدید محصولات ایران‌ خودرو

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۸۹۳

قیمت جدید محصولات ایران‌ خودرو

به دنبال تعیین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا بر اساس دستورالعمل مصوب شورای رقابت، قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو با افزایش ۴ تا ۴۸ درصدی که روز گذشته از سوی شورا به این خودروساز ابلاغ شد، تعیین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر این اساس، قیمت هایما توربو S۵ با بیشترین رشد قیمت (۴۸ درصد) معادل ۲۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از آن، هر دستگاه  پژو پارس اتوماتیک TU۵ با رشد ۳۲ درصدی معادل ۱۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت هایما S۷ نیز ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین با لحاظ این افزایش قیمت‌ها، سمند سورن ۷۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (افزایش ۱۳ درصدی)، پژو ۲۰۷ دنده دستی ۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (افزایش ۱۲ درصدی)، پژو ٢٠۷ اتوماتیک ۱۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (افزایش ۲۲ درصدی) و دنا ۸۲ میلیون تومان (افزایش ۱۳ درصدی) تعیین قیمت شده‌اند.

قیمت دنا پلاس نیز کمترین میزان رشد را داشته و با افزایش چهار درصدی، معادل ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

البته قیمتهای ابلاغی شورای رقابت از سوی خودروسازان مورد بازنگری قرار می‌گیرد و هزینه‌هایی همچون  بیمه، مالیات و شماره گذاری به آن اضافه می شود.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عبدالحمید سرتیپی گفت: در سال 1402 بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان به ارزش نزدیک به 1489 میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای جهانی صادر شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال 1401 بیش از 31 درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در بازه زمانی یاد شده بیش از 2 میلیون و 545 هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و 110 میلیون دلار از گمرکات استان به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی 43 درصد نسبت به 11 ماهه 1401 رشد داشته است.

سرتیپی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1402 تا پایان بهمن ماه، 368 هزار و 622 تن انواع کالاهای مورد نیاز کشور به ارزش 838 میلیون و 489 هزار دلار از گمرکات استان وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی 35 درصد و از لحاظ ارزشی 20 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: از ابتدای سال 1402 تا پایان بهمن ماه 810 فقره کارت بازرگانی صادر و 433 فقره نیز تمدید گردید که از لحاظ صدور 57 درصد و از لحاظ تمدید 76 درصد افزایش داشته است. همچنین در 11 ماهه سال گذشته 829 فقره کارت پیله وری در استان صادر شده است.

سرتیپی بیان کرد: در 11 ماهه سال 1402 در کل استان 112 نوبت انتخابات برای تعیین تکلیف اتحادیه های صنفی استانی برگزار گردید که بیشترین انتخابات با 34 نوبت در شهرستان ارومیه برگزار و دارندگان واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی افراد واجد شرایط را برای سکانداری اتحادیه های صنفی مربوطه برای دوره مدیریتی 4 ساله انتخاب کردند.

 

آمار میزان صادرات اسفند ماه سال گذشته در حال استخراج است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار