Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از ماکت قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع برگزار شد و حجت‌الاسلام نواب رئیس بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم با اشاره به قتل یک فرد سیاه‌پوست در آمریکا گفت: جهان براثر جنایات استکبار درحال خفگی مشابه است.

به گزارش خبرنگار حج و زایارت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از ماکت قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع ظهر امروز دوشنبه ۱۲ خردادماه باحضور حجت‌الاسلام نواب نماینده ولی‌فقیه در بعثه مقام معظم رهبری و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در نمازخانه این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام نواب نماینده ولی‌فقیه در بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم ضمن شکرگزاری خداوند برای بازگشایی مساجد و حرم اهل بیت (ع) بعد از شیوع ویروس کرونا به موضوع معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: معنویت و اخلاق در امام خمینی (ره) سطح بالایی داشت و حاج احمد تعریف می‌کرد ایشان در زمان نماز شب به قدری اشک می‌ریخت که دستمال معمولی کفایت نمی‌کرد و حوله به دست می‌گرفتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: امام خمینی (ره) پیشوای ما و در کنار ما است، جسم امام نیست اما سخن، راه و نفس او زنده است، امام همچنان برای ما امام و پیشواست و باید از او درس بگیریم.

نواب با بیان اینکه امروز تمام جهانیان از دست استکبار جهانی درحال خفه‌شدن هستند، گفت: به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، محرومیت برای فلسطین، بمباران یمن و... جهانیان از ظلم‌های آمریکا به خشم آمده‌اند و گویی در حال خفه شدن هستند، اتفاقی که مشابه آن برای یک سیاه پوست رخ داد و به وضع بی‌رحمانه‌ای جان باخت و امام خمینی (ره) در زمان حیات تمام این جنایات و خباثت‌ها را می‌دید.

نماینده ولی‌فقیه در بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع گفت: عربستان قبه‌های بسیاری اعم از قبور ائمه اطهار در بقیع، قبر ام‌المؤمنین خدیجه کبری در مکه، قبر حضرت حوا در جده، قبر عبدالله بن عباس و... را تخریب کرده و این تفکر بعدها داعشی‌ را ایجاد کرد که قبور متعددی را در عراق تخریب کردند و چندی پیش نیز بنا داشتند قبر ابراهیم بن مالک اشتر در سامرا را تخریب کنند که با هوشیاری عراقی‌ها نقشه‌ آنها خنثی شد.

وی افزود: این ماکت توسط حمید صفارنیا و احمد خامه‌یار و با تأیید و همیاری پژوهشکده سازمان حج و زیارت تهیه شده است.

نواب گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا متأسفانه ۴۰ روحانی، مداح و مدیر کاروان حج و عتبات و همکاران سازمان حج و زیارت و بعثه بر اثر این بیماری درگذشتند و آیت‌الله سیدجعفر کریمی و آیت‌الله امینی که در بعثه اثرگذار بودند هم جان باختند که برای همگی آرزوی علو درجات داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا مقام معظم رهبری امام خمینی حج بعثه مقام معظم رهبری قبور ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع

امروز ۸ شوال سالروز تخریب ائمه بقیع علیهم‌السلام است. رهبر انقلاب درحال مشاهده آخرین تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و دیگر ائمه در قبرستان بقیع.

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • مخالفت وهابیت با همه مسلمانان است نه تنها تشیع/ چرا بن‌باز به مدینه نرفت
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است