Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@02:08:25 GMT

اقدام دروازه‌بان تیم‌ ملی برای آتش‌سوزی زاگرس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۹۳۱

اقدام دروازه‌بان تیم‌ ملی برای آتش‌سوزی زاگرس

دروازه بان گچسارانی تیم ملی فوتبال ایران در راس کمپین مهار آتش سوزی زاگرس حضور دارد. او تاکنون توانسته بازیکنان مطرحی را به خود اضافه کند.

طرفداری – محمدرشید مظاهری را می توان یکی از پرخبرترین بازیکنان این روزهای فوتبال ایران دانست. گلر تراکتوری ها که اصالتا گچسارانی است هرچند پیش از این بارها با انتشار پست ها و استوری های مختلف درباره آتش سوزی سرزمین مادری خود اطلاع رسانی کرده بود با توجه به اینکه اقدام قابل توجهی در این باره صورت نگرفته است از امروز با راه اندازی کمپینی سعی خود را برای به میان آوردن نام های بزرگ و معروف برای مهار این اتفاق طبیعی به کار بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مظاهری در این باره گفت: خیلی متاسفم که هنوز کار مهمی درباره مهار این آتش سوزی انجام نشده است. این در حالیست اگر در همان اولین روز اقدام می کردند به راحتی می توانستند مانع بیشتر شدن این آتش سوزی شوند. اکنون چیزی حدود یکصد هکتار از جنگل ها و مراتع گچساران سوخته است. مراتعی که به خدا قسم درخت های هفتصد، هشتصد و حتی هزار ساله بلوط در آن جا وجود داشت و حالا دیگر خیلی از آنها سوخت. 

 

 

گلر تیم ملی در این باره ادامه داد: کسی می داند حدود بیست درصد از نفت ایران از گچساران استخراج می شود؟ کسی می داند ده درصد از آب شرب این مملکت از گچساران می آید؟ کسی می داند انتقال هشتاد درصد از نفت ایران از این شهر است؟ با شهری اینقدر مطلوم نباید کمی مهربان تر باشیم؟

 

دروازه بان تراکتوری ها در این باره ادامه داد: گلایه من از بسیاری از فوتبالیست ها و هنرمندان و افرادی که فعالیت های اجتماعی می کنند است. حالا چون گچساران کوالا و کانگورو ندارد نباید اطلاع رسانی کرد؟ به خدا آهوها و حیواناتی در آتش دامنه دار زاگرس سوختند و در حال سوختن هستند که اگر نخواهیم جلوی آن را بگیریم فاجعه ای تاریخی به وجود می آورد. فاجعه ای مانند خاکستر شدن کوه های خامی و خائیز.

 

 

مظاهری در پایان گفت: اما وقتی می بینم مسئولان شهرم به فکر چیزهای دیگری جز آتش سوزی شهرشان هستند همه وجودم آتش می گیرد و به همین دلیل هم نه اینکه بگویم کمپین اما تصمیم گرفتم حرکت بزرگ و مهمی را به همراه بسیاری دیگر از فوتبالیست ها آغاز کنم تا به امید خدا به برخی ها بربخورد و کاری برای زاگرس کنند و خداراشکر که تاکنون چه از سوی مردم و چه از سوی بسیاری از ورزشکاران مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه افزود: یکی از مشکلات اساسی روستای گناوه لری، نبود کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه بود که این مشکل با اجرای فیبر نوری برطرف شد.
وی اضافه کرد: برخورداری مردم گناوه لری از اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری سه ماه طول کشید. /پ

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران