Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امسال همه جشن‌های گلریزان ویژه ماه مبارک رمضان به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در قالب گلریزان‌های تلویزیونی و آیین‌های زنده در فضای مجازی برگزار شد.

با وجود جابه‌جایی گلریزان‌های آزادی با جشن‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی اما میزان جلب کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته نه تنها کاهش نداشت بلکه با رشد نسبی هم همراه بود، به نحوی که با استفاده از ظرفیت‌ این رسانه‌ه، مسئولان ستادی در برخی از شهرها از جمله در یزد و تبریز با دعوت از چهره‌های هنری و ورزشی کشوری در آیین‌های زنده مجازی بیشترین میزان مشارکت خیران را از طریق همین قاب داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با جمع‌آوری ۱۴ میلیارد تومان بیشترین میزان مشارکت مردمی را در آزادی‌های ویژه ماه رمضان به خود اختصاص داد و بعد از آن، بیشترین میزان کمک‌ به مردم کرمان و تبریز اختصاص دارد که هر کدام به ترتیب مبلغی معادل ۹ و ۶ میلیارد تومان جمع‌آوری کرده‌اند.

براساس این گزارش، ۸۶۱ مددجو آزاد شدند اما ۱۲ هزار و ۸۵۶ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های کشور تحمل حبس می‌کنند که نزدیک به ۶ هزار نفر از این فهرست در شمار واجدین شرایط قرار دارند.

استان اصفهان با میزبانی از هزار و ۲۳۶ زندانی، تهران با نگهداری از هزار و ۱۴۶محکوم غیرعمد و فارس با داشتن هزار و ۵۶ محبوس بیشترین آمار زندانیان غیرعمد را به خود اختصاص داده و در مقابل سیستان ‌و بلوچستان با ۳۳ محبوس کمترین جمعیت را میزبانی می‌کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ماه رمضان گلریزان ستاد دیه جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان