Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:11:45 GMT

توجه ویژه شهرداری اصفهان به جامعه پرستاری

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۲۳۴

توجه ویژه شهرداری اصفهان به جامعه پرستاری

شهردار اصفهان گفت: در تفاهمنامه‌ای که میان شهرداری و سازمان نظام پرستاری نوشته می‌شود امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهرداری با تخفیف‌های ویژه در اختیار جامعه پرستاری گذاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اصفهان ضمن قدردانی از زحمات پرستاران در دوران کرونا، اظهار کرد: در مدت درگیری پرستاران با بیماری کرونا شاهد درخشش و فداکاری آنها بودیم به نحوی که در یک نبرد تمام عیار جان خود را به خطر انداختند و پرستاران به عنوان بخش مهمی از نظام درمانی کشور عملکرد بسیار خوبی در این دوران از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون یأس و ناامیدی نسبت به این بیماری در کشور از مردم گرفته شده است، ادامه داد: این موضوع به دلیل رشادت‌های پرستاران طی مدت همه گیری کرونا در کشور است و به همین دلیل شهرداری سیاست خود را مبنی بر حمایت از جامعه پرستاران قرار داد و در یکی از اقدامات خود اثری از استاد مطیع را برای تقدیر از این جامعه زحمتکش رونمایی کرد؛ این اثر یک تابلوی نقاشی ارزشمند است که مقرر شد طی برنامه‌ای به وزیر بهداشت تقدیم شود.

شهردار اصفهان گفت: قرار است نماد یا یادبودی از سوی شهرداری اصفهان برای تقدیر از پرستاران در مکانی نصب شود و لازم است از نظام پرستاری همکاری و مشاوره‌های لازم در خصوص این المان صورت بگیرد تا با تعامل و همفکری، اقدام ماندگاری در این زمینه انجام شود.

وی شهرداری را از لحاظ لجستیک دارای توانمندی بالایی عنوان کرد و افزود: این امکانات می‌تواند با هدایت جامعه پرستاری در اختیار کسانی که تخصص دارند گذاشته شود، شهرداری باید بتواند فضاهای مناسب در اختیار خود را در اختیار جامعه پرستاری قرار دهد تا آنها از این طریق در خدمت سلامت جامعه باشند. جایگاه رفیع پرستاری لازم است به طور واقعی دیده شود که این دیده شدن نیاز به یکسری امکانات دارد و چه بهتر که شهروندان خبره در کار این امکانات را در اختیار بگیرند و شهرداری نیز در این فرآیند نقش تسهیلگری دارد.

نوروزی با بیان اینکه کرونا فرصت طلایی برای جامعه پرستاری کشور ایجاد کرد که لازم است از این فرصت استفاده شود، تاکید کرد: در تفاهمنامه ای که میان شهرداری و سازمان نظام پرستاری نوشته می‌شود امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهرداری با تخفیف‌های ویژه در اختیار جامعه پرستاری گذاشته می‌شود.

کد خبر 426686

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شهرداری اصفهان پرستار کرونا در اصفهان ویروس کرونا قدرت الله نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جامعه پرستاری نظام پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت