Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند گفت: به‌مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد، حرکت کاروان پیاده از حرم شهدای گمنام پرند تا حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، سرهنگ افشین‌سهیلی ارشدی با اشاره به مناسبت‌های خرداد ماه اظهار کرد: در آستانه سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) هستیم و برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را در این ایام تدارک دیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشدی در خصوص نحوه برگزاری مراسم‌های مناسبتی ویژه این ایام گفت:به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و سالروز قیام 15 خرداد به منظور تجدید پیمان و میثاق با امام راحل، گروهی از بسیجیان در قالب پیاده‌روی طی دو روز از حرم شهدای گمنام شهر پرند تا حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) حرکت خواهند کرد.

بزرگترین پیست دوچرخه‌سواری شهرستان‌های استان تهران در پرند احداث می‌شود850 بسته معیشتی توسط جهادگران در پرند توزیع شد + تصاویرسومین مرحله رزمایش کمک مومنانه پرند با 1000 بسته معیشتی برگزار شد

فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند افزود: این کاروان پیاده روی حرم تا حرم ویژه بسیجیان و گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی علیه‌السلام است.

وی در پایان عنوان کرد: این کاروان پیاده روی روز سه‌شنبه 13 خردادماه از حرم شهدای گمنام شهر پرند به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) حرکت می‌کند و چهارشنبه 14 خردادماه نیز به سمت پرند بازمی‌گردد.

انتهای پیام/ش

R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم شهدای گمنام کاروان پیاده امام خمینی شهر پرند تا حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آنها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه