Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن سیگنال، برای نخستین بار در کشور امکان احراز هویت غیرحضوری در اپلیکیشن سیگنال فراهم شده است و تاکنون بیش از 150 هزار متقاضی موفق به انجام احراز هویت غیرحضوری سجام از  این اپلیکیشن شده‌اند.

اپلیکیشن سیگنال توانست به عنوان اولین مرجع احراز هویت غیرحضوری که مبتنی بر سرویس های متنوع هوش مصنوعی است در کشور آغاز به کار کند و مورد استقبال متقاضیان احراز هویت سجام که تا پیش از این باید در صف‌ها و نوبت‌دهی‌های دفاتر پیشخوان منتظر می‌ماندند، قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی سیگنال در این باره گفت: «با توجه به تعداد زیاد متقاضیان از ابتدای راه‌اندازی احراز هویت غیرحضوری سجام در سیگنال، تنها در یک هفته گذشته بیش از 150 هزار درخواست موفق داشتیم که تعداد زیادی از آن ها کد سجام دریافت کرده و مابقی در صف تایید توسط اپراتورها و دریافت کد سجام هستند.»

وی در ادامه افزود: پیش از این تجربه‌ای در این زمینه وجود نداشته است تا بتوانیم مبتنی بر آن مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کنیم؛ مسائلی که اغلب آن‌ها تنها در استفاده گسترده کاربران به‌وجود آمده و توسط خود آن‌ها نیز شناسایی شدند.

با این حال این اطمینان به تمام کاربران داده شده است که تیم پشتیبانی سیگنال به همه مسائل رسیدگی و مدارک متقاضیان ناموفق در احراز هویت را بر اساس کد ملی آن‌ها بررسی و نهایی می­کند.

لازم به ذکر است اپلیکیشن سیگنال در بازارهای اپلیکشن اندروید و ios موجود است و برای انجام احراز هویت غیرحضوری حتما باید نسخه اندروید گوشی هوشمند بالاتراز 5 و نیز نسخه اپ سیگنال افراد به‌روز رسانی شده باشد.

لازم به ذکر است به دلیل الزامات شرکت سپرده گذاری مرکزی، امکان احراز هویت غیرحضوری برای افراد زیر 18 سال یا ساکنین خارج از ایران تاکنون ایجاد نشده و داشتن کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت کارت ملی قدیمی افراد، الزامی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیگنال نبض بازار احراز هویت غیرحضوری اپلیکیشن سیگنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

  به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران