Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@20:12:51 GMT

سفر دردسرساز برای سرمربی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۴۳۲

سفر دردسرساز برای سرمربی پرسپولیس

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اخیرا سفری داشته که شایعاتی را درباره او به وجود آورده است. تاریخ انتشار: 15:53 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۶۱۳

خبرگزاری میزان - طی دو، سه روز گذشته یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به شهر مشهد مقدس سفر کرده بود. با وجود اینکه یحیی در این سفر تلاش زیادی کرده بود تا با ماسک و عینک آفتابی چهره خود را بپوشاند تا شناخته نشود، اما چند عکس از او در سطح شهر مشهد منتشر شد که شائبه‌هایی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته‌ای که باعث ایجاد شائبه شد همزمانی حضور گل‌محمدی در مشهد با صحبت‌های رسول‌پناه علیه باشگاه شهرخودرو درباره ماجرای انتقال این مربی از شهرخودرو به پرسپولیس بود. همین اتفاق کافی بود تا برخی این شایعه را به راه بیندازند که یحیی برای حل اختلاف میان پرسپولیس و شهرخودرو، شخصا راهی مشهد شده است.

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد هیچ‌کدام از این شایعات صحت ندارد و یحیی فقط برای انجام یک‌سری کار‌های شخصی به مشهد سفر کرده است. از طرفی، زمانی که گل‌محمدی آنجا بود، مالک باشگاه شهرخودرو در تهران حضور داشت و سرمربی پرسپولیس هیچ ملاقاتی هم با هیچ‌یک از مسئولان باشگاه سابق خود در مشهد نداشته است.

بیشتر بخوانید: نعمتی: دوست داریم لیگ برتر ادامه پیدا کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

یحیی گل محمدی برای بازگشت به فوتبال باید مجوز بگیرد.

طرفداری | یحیی گل محمدی یکی گزینه های مهم تراکتور به شمار می رود.

پس از اینکه پاکو خمز از تراکتور جدا شد، بازی اسم و فامیل در این باشگاه بزرگ تبریزی آغاز شده و اسامی زیادی به عنوان سرمربی بعدی قرمزپوشان مطرح شدند. با این حال یکی از این اسم ها، یحیی گل محمدی است.

در حالی که اولویت مدیران تراکتور جذب سرمربی خارجی است ولی آن ها نیم نگاهی هم به گزینه های داخلی دارند و یحیی گل محمدی مهم ترین گزینه داخلی تیم مدیریتی تراکتور محسوب می شود.

البته طبق شنیده ها از تبریز، مدیران تراکتور طی روزهای اخیر در تلاش بوده اند مجوز کار یحیی گل محمدی را بگیرند.

گفتنی است رسول خطیبی هم جزو گزینه های داخلی لیست تراکتور است.

یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس، این روزها در حال استراحت است و باید دید آیا او به دنیای فوتبال برمی گردد یا تا پایان فصل خبری از این موضوع نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد