Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@09:01:32 GMT

پیام توئیتری سندرز درباره فساد مالی مقامات

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۴۵۹

پیام توئیتری سندرز درباره فساد مالی مقامات

به گزارش افکارنیوز،

برنی سندر، سناتور دموکرات ایالت ورمونت در یک پیام توئیتری از فساد مالی سردمداران آمریکا انتقاد کرد.

اخبار بین الملل-او در پیامی توئیتری نوشت: ۴۰۰ نفر از ثروتمندترین‌ها در آمریکا روی ۳ تریلیون دلار نشسته اند –اندازه کل اقتصاد انگلیس. طبقه میلیاردر‌ها اکنون نسبت به مردمی که با چک‌های کمک مالی زندگی می‌کنند‌ مالیات کمتری می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غارت آمریکا ۴۰ سال است که ادامه داشته است و عاملان آن فوق ثروتمندان هستند.

سناتور سندرز در توئیت دیگری به بحران اقتصادی آمریکا و بیکاری میلیون‌ها آمریکایی اشاره کرد و نوشت: ۴۰ میلیون آمریکایی کار خود را از دست داده اند. ۱۰۰ هزار نفر از ویروس کرونا مرده اند. میلیون‌ها نفر گرسنه اند. من نمی‌توانم بفهمم چطور سناتور مک کانل می‌گوید «فوریتی برای اقدام احساس نمی‌کنم تا طرحی را در حمایت از سلامت و رفاه آمریکایی‌ها تصویب کنم».

پیش از این پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک پست نوشته بود طبق داده‌های جدید، نزدیک به ۳ میلیون آمریکایی طی هفته گذشته تقاضای دریافت بیمه بیکاری داشته اند که با احتساب این تعداد، طی ۲ ماه گذشته آمار شهروندان آمریکایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند به ۳۶ میلیون نفر می‌رسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فساد آمریکا اقتصادی آمریکا تظاهرات فساد مالی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم

به گزارش قدس آنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به نیویورک، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پس از اینکه ایران در عملیات تنبیهی وعده صادق پاسخ اسرائیل را داد، آیا پیام خاصی از سوی آمریکا داشتید و در مدتی که ایران می خواست پاسخ اسرائیل را بدهد، چند پیام و از چه کانال هایی پیامها میان ایران و آمریکا رد و بدل شد؟ آیا کانال ارتباطی همیشگی یعنی سوئیس میان تهران – واشنگتن فعال بود یا کانال های کشورهای منطقه فعال بودند؟، گفت: «به دلیل اینکه رژیم اسرائیل در یک اقدام تروریستی، سفارت جمهوری اسلامی ایران را در دمشق بصورت مستقیم هدف قرار داد، و مستشاران رسمی نظامی ما در سوریه در این اقدام تروریستی اسرائیل به شهادت رسیدند، و ما مدتها با درک شرایط منطقه خویشتنداری کرده بودیم و مرتب به دبیرکل سازمان ملل اعلام می کردیم که شورای امنیت باید به وظیفه خودش برای مقابله با این اقدامات رژیم اسرائیل عمل کند؛ از زمانی که در جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته شد، که در چارچوب حقوق بین الملل و دفاع مشروع، پاسخ لازم روی رژیم اسرائیل داده شود و هشدار و تنبیه لازم صورت بگیرد، ما آمریکا را مطلع کردیم.»

امیرعبداللهیان تاکید کرد: «به آمریکایی ها به صراحت و روشنی گفتیم که تصمیم در جمهوری اسلامی ایران در شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور کشورم برای پاسخ دادن به رژیم (اسرائیل) قطعی است و پیام هایی هم قبل از عملیات تبادل شد و هم بعد از اینکه اقدام (عملیات وعده صادق) انجام شد، ساعت تقریبا 2 و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری، پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا از مجاری دیپلماتیک ارسال کردیم و به صراحت و روشنی به آمریکا در این پیامها سعی کردیم بگوییم ما به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم. آن چیزی که توسعه تنش در منطقه را می تواند افزایش دهد، رفتارهای رژیم صهیونیستی است. »

وی همچنین تصریح کرد: «قبل ازعملیات (وعده صادق) به طرف آمریکایی به روشنی گفتیم که ما پایگاهها و منافع آمریکا را در منطقه هدف قرار نخواهیم داد، الا در شرایطی که در پاسخی که به رژیم اسرائیل می دهیم، اقدامی را آمریکا بخواهد در حمایت جنگی از رژیم صهیونیستی انجام دهد.»

امیرعبداللهیان اضافه کرد: «تبادل پیامها به ویژه از کانال سوئیس بعنوان حافظ منافع آمریکا و مجاری رسمی دیپلماتیک با هدف اینکه درک درستی از اقدام ایران به وجود آید و با هدف کنترل جلوگیری از توسعه تنش و بحران در منطقه، بین ما و آمریکا شکل گرفته و انجام شده است.»

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما درباره هدف سفر خود به نیویورک نیز گفت: نشست شورای امنیت سازمان ملل با بررسی تحولات غرب آسیا (خاورمیانه) و تمرکز بر موضوع فلسطین روز پنجشنبه برگزار می شود.

امیرعبداللهیان گفت: این نشست در سطح وزرای خارجه برگزار می شود؛ با توجه به تحولات منطقه و اینکه وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است و سر ریز این وضعیت در منطقه و تحولات منطقه، نمودار می شود؛ فرصتی است برای اینکه که دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران را در راستای ضرورت تثبیت صلح و امنیت پایدار در منطقه تبیین کنیم و در عین حال، با استفاده از فرصت حضور در سازمان ملل در دیدار با دبیرکل سازمان ملل و دیگر وزرای امور خارجه و همتایان و برخی از مدیران ارشد سازمان های بین المللی برای برون رفت از این مشکل، توقف فوری جنگ ، ارسال کمک های گسترده انساندوستانه و سایر مسایل مرتبط با موضوع فلسطین و امنیت منطقه رایزنی داشته باشیم.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، چهار روز پس از عملیات نظامی تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران عصر چهارشنبه به وقت محلی با استقبال امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد؛ این نخستین سفر وزیر خارجه ایران در سال جدید شمسی به نیویورک، مقر اصلی سازمان ملل متحد و سومین سفر پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

وزیر خارجه ایران قرار است روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست عالیرتبه شورای امنیت سازمان ملل در مورد فلسطین ذیل دستور کار «وضعیت خاورمیانه از جمله مساله فلسطین» شرکت و سخنرانی کند.

ملاقات با دبیر کل سازمان ملل متحد و سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل از دیگر برنامه‌های رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر خواهد بود.

همچنین انجام چندین ملاقات دوجانبه و مصاحبه مطبوعاتی هم از برنامه‌های دیگر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این سفر است.

امیرعبداللهیان قبل از عزیمت به نیویورک، توقفی در استانبول ترکیه داشت و از سرکنسولگری ایران در این شهر بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات «وعده صادق» به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • امیرعبداللهیان: قبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار تازه آمریکا از پاسخ اسرائیلی‌ها؛ اقدام در خارج از ایران در دستور است؟
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود