Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریا زاخارووا روز دوشنبه در مطلبی در شبکه اجتماعی فیس بوک در پاسخ به ادعای سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما علیه روسیه خطاب به وی نوشت: خانم رایس دوستان هم حزبی شما در گذشته اشتباه سرنوشت سازی کرده و نظریه متهم کردن روسیه در هر آنچه که خوشتان نمی‌آید را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا و همه اعضای تیم اوباما خود را متقاعد کردند و تلاش داشتند همه جهان را قانع کنند که مسائل داخلی آمریکا توسط افرادی از خارج از این کشور کنترل می شود و روسیه همان کشور مدنظر است.

زاخارووا نوشت: این اشتباه را امروز هم تکرار کردید و به همراه خبرنگاران شبکه تلویزیونی سی ان ان به شیوه های کثیف گمراه کردن افکار عمومی شامل بیانیه‌های بی‌اساس و عدم ارائه شواهد رو می آورید، مصاحبه شما با سی‌ان‌ان در واقع پروپاگاندا است.

سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما روز گذشته گفت که روسیه ممکن است در پشت صحنه اقدامات اعتراضی در آمریکا و خشونت‌های این کشور باشد. وی برای اثبات ادعای خود علیه روسیه گفت که به تجربه خود در این مورد تکیه می‌کند. 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه مطلب خود نوشت: شبکه های اجتماعی که ازنظر آمریکا توسط روسها برای تشدید اعتراض‌ها در شهرهای آمریکا بکار گرفته می‌شود، در آمریکا به ثبت رسیده و به شهروندان آمریکایی تعلق دارد و توسط قوانین این کشور تنظیم می‌شوند. 

وی خطاب به رایس گفت: شما بار دیگر سعی دارید از کارت روسیه استفاده کنید؟ شما به اندازه کافی بازی کردید به واقعیت بازگردید. به میان مردم بروید و با نگاه کردن به چشمان آنها بگویید که روسها ازطریق یوتیوب و فیس بوک شما را مدیریت می کنند. من در آن شرایط در عمل به خصوصیت انحصاری آمریکا نگاه خواهم کرد. 

موج اعتراض ها در آمریکا در ششمین روز به دلیل قتل جورج فلوید جوان سیاه پوست به دست پلیس سفید پوست در مینیاپولیس جریان دارد و بیش از ۴۰ شهر این کشور را فرا گرفته است.

برچسب‌ها اعتراض های خیابانی وزارت امور خارجه روسیه باراک اوباما ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری خشم مردم آمریکا و تهدیدات ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتراض های خیابانی وزارت امور خارجه روسیه باراک اوباما ایالات متحده آمریکا اعتراض های خیابانی وزارت امور خارجه روسیه باراک اوباما ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معاون وزیر خارجه ایران ۱۸ آوریل به مسکو سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: زورآزمایی روسیه و آمریکا در شورای امنیت این بار به نفع ایران

بر اساس این گزارش، معاون وزیر خارجه ایران در کنفرانس ممانعت از اشاعه سلاح هسته‌ای مسکو مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227368 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو