Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:09:45 GMT

درگیری دو روستا در بانه 20 زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۶۲۸

درگیری دو روستا در بانه 20 زخمی برجا گذاشت

درگیری بر سر مرتع میان روستاییان " صدبار و سیوچ " از توابع شهرستان بانه 20 نفر زخمی برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ساعت 12 ظهر امروز درگیری بر سر مرتع میان روستاییان " صدبار و سیوچ "  از توابع شهرستان بانه 20 نفر زخمی برجای گذاشت.

این درگیری پس از ضرب و شتم چند چوپان اهل روستای صدبار توسط عده ای از اهالی روستای سیوچ رخ داده است که متاسفانه موارد شکستگی دست، موارد ضرب و جرح افراد سالمندی که برای جلوگیری از وقوع مناقشه رفته بودند به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از افراد روستای " صدبار " به شدت از ناحیه دست آسیب دیده است و دو نفر از روستای سیوچ در بیمارستان صلاح الدین ایوبی شهرستان بانه بستری هستند و تحت درمان قرار گرفته اند.

دلیل حادثه امروز مراتع کوهستان مشترک دو روستا می باشد که چند سالیست هر کدام از دو روستا آن را به نام خود ثبت کرده و همین باعث بروز تنش بین این روستاییان شده است .

همچنین فرد بستری شده در بخش ICU بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه نیز به دلیل وضعیت بد جسمانی و اضطراری به بیمارستان سنندج اعزام شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم

منابع فلسطینی گزارش دادند در یورش نیروهای رژیم  صهیونیستی به اردوگاه «نورشمس» در شرق طولکرم واقع در کرانه باختری یک جوان فلسطینی شهید و ۲ تن زخمی شدند.

طبق گزارش خبرگزاری سما، نیروهای صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته اقدام به تخریب خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها، شبکه‌های آب، منازل و فروشگاه‌ها در این اردوگاه کردند.

این نیروها این اردوگاه را محاصره کردند و ویرانی گسترده‌ای را در آن به وجود آوردند.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد در درگیری‌ها میان نیروهای صهیونیست و مقاومت فلسطین در این اردوگاه چهار نظامی صهیونیست از جمله یک افسر ذخیره زخمی شدند.

همچنین درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک بیتا در جنوب نابلس رخ داد.

کرانه باختری از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شاهد تشدید تنش بوده و از آن زمان تاکنون بیش از ۴۶۰ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده و بیش از ۸۰۰۰ تن دیگر بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا