Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سام بوشهری، سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به این‌که چند ماهی است اعضای کادر درمان بیمارستان آیت طالقانی آبادان، درگیر بیماران کرونایی هستند، باشگاه پالایش نفت آبادان برای قدردانی از زحمات این عزیزان، امروز (۱۲ خردادماه) طی سفر مریم حضرتی، معاون پرستاری وزیر بهداشت، مدال برنز رقابت‌های آسیایی خود را به این قشر پرتلاش در بیمارستان طالقانی تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:‌ این مدال آسیایی زحمت کارکنان پالایش نفت آبادان برای تامین هزینه‌ها جهت اعزام تیم به مسابقات آسیایی و بازیکنان است و همین مدال باعث شاد شدن دل مردم آبادان شد.

 سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:با شیوع کرونا و این‌که می‌دیدیم پرستاران و پزشکان بیمارستان طالقانی آبادان و کشور چقدر در حال تلاش هستند، به فکر بودیم که چطور می‌شود بخشی از زحمات و ایثار این عزیزان را جبران کنیم که در نهایت تصمیم به اهدای مدال آسیایی خود گرفتیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدال برنز ویروس کرونا بیماری واگیردار کادر درمان پالایش نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی