Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

تریلی حامل سوخت قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در بوئین زهرا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی مأموران یگان امداد شهرستان "بوئین زهرا " هنگام گشت زنی در محور "بوئین زهرا-اشتهارد" به یک دستگاه تریلی در حال تردد مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با انتقال کامیون به مقر انتظامی و تشکیل پرونده، سوخت کشف شده تحویل شرکت نفت و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

حاجیان با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت سنگین در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ازدستگیری 3 سارق با اعتراف به 4 فقره سرقت موتورسیکلت سنگین در قزوین خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر قزوین و شکایت مال‌باختگان، بررسی و رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات نامحسوس پلیس و بررسی علمی ادله و سرنخ‌های به جا مانده از سارقان در صحنه‌های سرقت، سرانجام هویت یکی از متهمان که از سارقان حرفه‌ای بوده برای ماموران محرز شد.

مرادی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را درحالی که قصدفروش یکی از موتورها را داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به 4 فقره سرقت انواع موتورسیکلت crm با همدستی 2 نفر دیگر در قزوین اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدستان متهم افزود: 3 متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده و ارسال به دادسرا با حکم قضایی روانه زندان شدند.

مرادی بیان کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از موتورسیکلت از عواملی است که زمینه ساز بروز سرقت می‌شود، که لازم است شهروندان برای پیشگیری از سرقت توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

عدم توجه به جلو حادثه آفرید

سرپرست پلیس راه استان قزوین از واژگونی یکدستگاه خودروی رنو ساندرو در محور "قزوین -رشت" و مرگ راننده در این سانحه خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد واژگونی خودروی رنو ساندرو، بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی شهرستان قزوین برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی رنو ساندرو بر اثر برخورد با گاردریل از جاده منحرف و واژگون شده است.

حسنی تصریح کرد: در این سانحه متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی رنو ساندرو اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان قزوین، داشتن تمرکز لازم در هنگام رانندگی را از اصول مهم در پیشگیری از حوادث جاده‌ای عنوان کرد و افزود: هرچه در این زمینه رانندگان بر دقت و مهارت کافی خود بیفزایند و آن را اجرایی سازند به مراتب بازتاب آن را در کاهش تصادف خواهیم دید.

 انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: خودروی رنو ساندرو استان قزوین بوئین زهرا سوخت قاچاق صبح قزوین یک دستگاه هزار لیتر پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کرده و از فعالیت افرادی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه ۱۱ تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار ۲۸۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که به صورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌گردید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱ متهم دستگیر شدند که به همراه پروندهای متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

سردار شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6079466

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی