Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@18:05:01 GMT

کرملین اتهام مداخله در اعتراض‌های آمریکا را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۸۳۵

کرملین اتهام مداخله در اعتراض‌های آمریکا را رد کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «دمیتری پسکوف» که به تازگی از بیماری کرونا را پشت سر گذاشته است روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: اتهام مبنی بر مداخله روسیه موضع رسمی واشنگتن را منعکس نمی کند.

سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته گفت که روسیه ممکن است در پشت صحنه اقدامات اعتراضی در آمریکا و خشونت‌های این کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون ارائه مدرکی برای اثبات ادعای خود علیه روسیه گفت: به تجربه خود در این مورد تکیه می‌کنم.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه خطاب به رایس گفت: هرگونه ادعایی در مورد مداخله روسیه در اعتراض‌های آمریکا که شما به آن اشاره کردید، کاملا نادرست است و تا آنجا که اطلاع داریم این گونه ادعاها نمی‌تواند منعکس کننده دیدگاه رسمی واشنگتن باشد.

وی تصریح کرد: روسیه به دقت اوضاع آمریکا را تحت نظر دارد اما هر چه در این کشور رخ می‌دهد مساله داخلی آن است. ما هیچگاه در امور داخلی آمریکا مداخله نکرده‌ایم و همینک نیز چنین قصدی نداریم.

موج اعتراض ها در آمریکا در ششمین روز به دلیل قتل جورج فلوید جوان سیاه پوست به دست پلیس سفید پوست در مینیاپولیس جریان دارد و بیش از ۴۰ شهر این کشور را فرا گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سامانه سعدی غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی روسیه آمریکا سامانه سعدی غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش با اشاره به حمله شب گذشته به اسرائیل گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که ما را هم یکی از سربازانی قرار داد  تا در این گوشمالی تنبیهی رژیم نامشروع صهیونیستی و در پاسخ به اشاره ولایت، سهمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌اللملی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، حمله تجاوزکارانه‌ای انجام داد و تعدادی از مستشاران ما را به شهادت رساند، اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما به دلیل قصور و اهمال آنها از یک سو و مطالبه عمومی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر، ما اقدام به این عملیات تنبیهی کردیم.

فرمانده‌کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌افزایی همه نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد، افزود: لازم می‌دانم به همرزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه و همه رزمندگان نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و خداقوت عرض کنم، به دلیل این موفقیت بزرگ و یک بار دیگر هشدار می‌دهیم که اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد بر اقدامات تجاوزکارانه خود اصرار بکند، این بار با مجازاتی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد.

سرلشکر موسوی در پایان تاکید کرد: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها به‌خصوص پایگاه‌هایی که از آن به عنوان مبدا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی صورت بگیرد، اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شوند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • کرملین: تشدید تنش در خاورمیانه به نفع احدی نیست
  • کرملین: هیچکس علاقه‌ای به تشدید تنش در خاورمیانه ندارد
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • اتهام زنی آمریکا به ایران در نشست شورای امنیت
  • ببینید | هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
  • هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید