Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:31:29 GMT

سعادتمند: اجازه دهید استقلال نفس بکشد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۸۹۹

سعادتمند: اجازه دهید استقلال نفس بکشد

«احمد سعادتمند» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باشگاه بزرگ استقلال در همه زمینه‌ها نیاز به حمایت هواداران پرشور خود دارد و این حمایت‌ها اثرات غیر قابل انکاری را در موفقیت‌های آبی‌پوشان تهرانی ایفا کرده است.

 وی افزود: مجبور هستم موضوع مهمی را به اطلاع هواداران استقلال برسانم، استقلال بزرگ با ۴۰ میلیون هوادار یکی از تیم‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ریالی برند استقلال بیش از هزار میلیارد ریال است و در بدترین حالت باشگاه استقلال باید در سال ۲۰ درصد درآمد داشته باشد. حتی با کم‌ترین تفکر اقتصادی می‌توانیم در این باشگاه به درآمدزایی برسیم. چرا باید باشگاه استقلال این همه مشکلات ارزی و ریالی داشته باشد؟ چرا باشگاه نمی‌تواند از پش مشکلات مالی خود برآید؟

سعادتمند تصریح کرد: استقلال در سال گذشته قراردادی را با شرکت آریا برتر تنظیم کرد و از آن تاریخ تا به امروز عایداتی از قرارداد منعقد شده نصیب باشگاه استقلال نشده است، این یک ایراد و مشکل بزرگ محسوب می‌شود.باشگاه استقلال باید هزینه‌های خود را از این قراردادها تامین کند.

وی تاکید کرد: پرسش من است، وقتی باشگاه استقلال تفاهم نامه‌ای را با کارگزاری به امضا رسانده و تمام مالکیت معنوی و درآمدزایی را واگذار می‌کند و ریالی دریافتی نداشته است چرا باید به همکاری خود ادامه دهد. توانستیم با همکاری وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه جدیدی را به امضا برسانیم چرا که شایسته درآمدزایی هستیم.

مدیرعامل استقلال افزود: از دستگاه‌های نظارتی به این مساله ورود کنند و رسیدگی به این موضوع داشته باشند و به طور حتم این کار را انجام خواهند داد.

 سعادتمند گفت: از دوستان خود می‌خواهم اجازه بدهند استقلال آرامش داشته و بتواند نفس بکشد، اجازه بدهند بزرگی کرده و به روزهای خوب خود برسد. چرا جلوی این کار را می‌گیرید؟ از این که حقایق را بر زبان آورد باکی ندارم چون حقیقت را باید گفت و اعتقاد دارم حقیقت می‌تواند به کمک باشگاه استقلال بیاید.

برچسب‌ها باشگاه استقلال استقلال احمد سعادتمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف

آفتاب‌‌نیوز :

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل