Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست منطقه پنج عملیات انتقال گاز از امضای یک تفاهم‌نامه اجرایی بین منطقه پنج عملیات انتقال گاز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، پیمان خضرایی با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه برای احداث جاده جایگزین مجتمع ایستگاه‌های تقویت فشار گاز فراشبند امضا شد که طرف‌ها متعهد به اجرای کامل آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه با توجه به وضع جاده دسترسی به تاسیسات تقویت فشار گاز فراشبند و دریافت مجوزهای لازم برای بهینه‌سازی وضع موجود امضا شده است.

وی ادامه داد: جاده موجود به دلیل عبور از محدوده ایمنی حدفاصل تاسیسات تقویت فشار گاز و استفاده مشترک روستاییان برای تردد و همچنین دسترسی نیروها به تاسیسات شرایط غیر ایمنی را ایجاد کرده که مساعدت انجام‌شده و ساخت مسیر جایگزین، سبب رضایتمندی مجاوران تاسیسات می‌شود.

سرپرست منطقه پنج عملیات انتقال گاز با اشاره به تعهدهای طرف‌ها در این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: مقرر شد که طی ۹ ماه فرآیند تحصیل و اجرای پروژه انجام شود. هزینه اجرایی پروژه نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خضرایی تصریح کرد: امید است با اجرای این پروژه گام مهمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی منطقه پنج عملیات انتقال گاز به‌منظور سهولت عبور و مرور همجواران تاسیسات و ارتقای ایمنی آنان و همچنین بالابردن ظرفیت ایمنی و حفاظت تاسیسات انجام بگیرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت انتقال گاز ایران مدیر منطقه 5 عملیات انتقال گاز مسئولیت اجتماعی منطقه پنج عملیات انتقال گاز تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران