Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@20:37:11 GMT

سوابق شکنجه‌های پلیس مینیاپولیس فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۹۲۰

سوابق شکنجه‌های پلیس مینیاپولیس فاش شد

شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» با توجه به گزارش‌هایی که از پلیس شهر مینیاپولیس به دست آورده است نوشت،  افسران پلیس این شهر در ایالت مینه‌سوتا، از سال 2015 تاکنون، حداقل 237 بار بر گردن افراد مختلف فشار وارد آورده که در 16 درصد از این موارد، به بیهوشی این افراد منجر شده است. 

بیش از ده‌ها تن از مقامات پلیس و متخصصان اجرای قانون به ان‌بی‌سی نیوز گفته‌اند که تاکتیک زانو زدن بر گردن افراد را نه این افسران پلیس یاد گرفته‌اند و نه از سوی نهادی تحریم شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ان‌بی‌سی نیوز در ادامه نوشت، به کار بردن این تاکتیک که با نام «چاوین» مرسوم شده است از سوی اداره پلیس مینیاپولیس مجاز نیست. 

آمار و اطلاعات پلیس مینیاپولیس نشان می‌دهند تاکتیک زانو زدن بر گردن افراد بعد از اینکه این افراد پا به فرار می‌گذاشته‌اند، انجام شده است. 

این آمار و اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که سه پنجم از افرادی که این تاکتیک بر روی آنها پیاده شده و در نتیجه به بیهوشی این افراد منجر شده، سیاه پوست بوده‌اند و تنها 30 درصد سفید پوست بوده‌اند. 

اداره پلیس مینیاپولیس در مورد این آمار و اطلاعات به دست آمده توسط شبکه ‌ان‌بی‌سی نیوز هیچ اظهارنظری ارائه نکرد. 

310311

کد خبر 1394720

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس آمریکا ایالات متحده آمریکا پلیس مینیاپولیس ان بی سی نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادر کاشانی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نادر کاشانی از سال ۱۳۴۰ عضو تیم ملی بسکتبال شد و سال ها به عنوان بازیکن و کاپیتان در ترکیب این تیم قرار داشت.

مرحوم کاشانی با تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی ۱۹۶۶ و ۱۹۷۰ بانکوک و همچنین بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ تهران شرکت داشت. او در چهار دوره رقابت های باشگاه هیا تهران با تیم پاس به عنوان قهرمانی دست یافت.

زنده یاد کاشانی مدتی به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری بود و در نهایت به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش که چندی پیش با حضور در بیمارستان از مرحوم کاشانی عیادت کرد، طی پیامی درگذشت او را تسلیت گفت.

در متن این پیام امده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد مرحوم آقای نادر کاشانی که بدون شک از نوادر تاریخ بسکتبال ایران محسوب می‌شد، غم انگیز و متاثرکننده است.

زنده‌یاد نادر کاشانی نقش‌آفرینی ارزنده‌ای در بسکتبال آموزشگاهی، باشگاهی، دانشگاهی، نیروهای مسلح و تیم ملی بزرگسالان ایران داشت و دهه‌ی چهل و پنجاه با درخشش این مرد رعنا و تحصیلکرده همراه بود و به واسطه‌ی اخلاق و رفتار نیکو، نام ماندگاری از خود در تاریخ ورزش کشور برجایی گذاشت.

فقدان این چهره‌ی ماندگار و کاپیتان اسبق و خوشنام تیم ملی بسکتبال ایران را به خانواده‌ی گرامی‌اش و جامعه‌ی ورزش دانشگاهی بسکتبال تسلیت عرض می‌کنم.
برای آن قهرمان فقید، آمرزش و آرامش و برای خاندان محترمش صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال، طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228071 برچسب‌ها بسکتبال

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند