Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تفاهم‌نامه اجرایی بین منطقه پنج عملیات انتقال گاز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس امضا شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، پیمان خضرایی با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه برای احداث جاده جایگزین مجتمع ایستگاه‌های تقویت فشار گاز فراشبند امضا شد که طرف‌ها متعهد به اجرای کامل آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه با توجه به وضع جاده دسترسی به تاسیسات تقویت فشار گاز فراشبند و دریافت مجوزهای لازم برای بهینه‌سازی وضع موجود امضا شده است.

وی ادامه داد: جاده موجود به دلیل عبور از محدوده ایمنی حدفاصل تاسیسات تقویت فشار گاز و استفاده مشترک روستاییان برای تردد و همچنین دسترسی نیروها به تاسیسات شرایط غیر ایمنی را ایجاد کرده که مساعدت انجام‌شده و ساخت مسیر جایگزین، سبب رضایتمندی مجاوران تاسیسات می‌شود.

سرپرست منطقه پنج عملیات انتقال گاز با اشاره به تعهدهای طرف‌ها در این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: مقرر شد که طی ۹ ماه فرآیند تحصیل و اجرای پروژه انجام شود. هزینه اجرایی پروژه نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خضرایی تصریح کرد: امید است با اجرای این پروژه گام مهمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی منطقه پنج عملیات انتقال گاز به‌منظور سهولت عبور و مرور همجواران تاسیسات و ارتقای ایمنی آنان و همچنین بالابردن ظرفیت ایمنی و حفاظت تاسیسات انجام بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتقال گاز عملیات انتقال گاز تفاهم نامه امضا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ نفر مسافر در قالب ۸هزار و ۲۵۷ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابجا شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش در تعداد سفر را داشته است.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۶ فرودین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ مسافر در سطح استان جابه جا شده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، تعداد ۴۳ هزار و ۱۳۴ نفر مسافرتوسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری وارد حوزه شمال استان شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در بازه زمانی مذکور، ۵۳درصد سفرها درون استانی و ۴۷ درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است.

باقری با بیان اینکه طی این مدت طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های مسافربری انجام می شود، تصریح کرد: میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و انتقادات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در پایانه های مسافری زاهدان، زابل و سراوان جهت بهبود روند خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

وی در پایان یادآورشد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان است و هموطنان می توانند کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • اجرای پویش «چشم به راهیم» در باغ فدک
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو