Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@00:34:22 GMT

برگه و کارت‌های سهام عدالت بی‌اعتبارند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۰۶۷

برگه و کارت‌های سهام عدالت بی‌اعتبارند

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: دعوت‌نامه‌ها و حتی کارت‌های پرس شده مبنا و ملاک نیست و ملاک عمل فقط و فقط سامانه سهام عدالت است که مشخصات سهامداران عدالت تا سال ۹۴ وارد این سامانه شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان خصوصی سازی، حسن علایی معاون واگذاری سهام و بنگاه‌ها گفت: ملاک مورد عمل در سهامدار بودن افراد در حال حاضر سامانه سهام عدالت به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samanese.ir است و دعوت‌نامه‌های قبلی سهام عدالت و حتی کارت پرس شده سهام عدالت که بر روی آن ارزش ۱۰ میلیون ریالی هم نوشته شده از نظر سازمان خصوصی‌سازی اعتباری ندارد و تنها وجود کدملی مشمولان در سامانه سهام عدالت ملاک عمل است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد نهایی سهامداران عدالت در سامانه سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۷۱ نفر است، حدود ۱.۸ میلیون نفر هستند که برگه‌های دعوتنامه سهام عدالت را دارند، اما مراحل ثبت نهایی آن‌ها در سامانه سهام عدالت به هر دلیلی انجام نشده است.
برگه و کارت‌های سهام عدالت هیچ اعتباری ندارند / تنهاملاک، سامانه سهام عدالت است
معاون سازمان خصوصی‌سازی همچنین در مورد اینکه برخی از شهروندان مراجعه کردند که کارت سهام عدالت پرس شده با مبلغ ۱۰ میلیون ریالی با امضای مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت و رئیس هیأت مدیره و بارکد و کد ۲۴ رقمی دارند، اما وقتی شماره ملی این افراد را وارد سامانه سهام عدالت می‌کنیم، سامانه پاسخ می‌دهد شما جزو مشمولان سهام عدالت نیستید، گفت: دعوت‌نامه‌ها و حتی کارت‌های پرس شده مبنا و ملاک نیست و ملاک عمل فقط و فقط سامانه سهام عدالت است که مشخصات سهامداران عدالت تا سال ۹۴ وارد این سامانه شده است.
هنوز چهار میلیون نفر شبای خود را اعلام نکرده‌اند
علایی همچنین گفت: کسانی که در سامانه سهام عدالت مراحل ثبت‌نام خود را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کرده باشند، به عنوان سهامدار عدالت شناخته می‌شوند، حتی اگر تاکنون شماره شبای بانکی خود را نداده باشند، کما اینکه تا چند روز قبل حدود ۴.۷ میلیون نفر شماره شبای خود را نداده بودند و در این چند روز تعداد زیادی شماره شبا دریافت شد و در حال حاضر حدود ۴ میلیون نفر شماره شبای حساب بانکی خود را برای دریافت سود سهام عدالت به سامانه اعلام نکرده‌اند. علی‌رغم اینکه بار‌ها از شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

وی افزود: برای تکمیل ارزش قدرالسهم ۵۳۲ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی بار‌ها اطلاع‌رسانی شد، اما در نهایت حدود ۳۰۰ هزار نفر مبالغ تکمیلی را واریز کردند. شاید آن موقع مردم فکر می‌کردند سهام عدالت ارزشی ندارد و نسبت به واریز وجه اقدام نکردند، به هر حال در گذر زمان افزایش قیمت سهام عدالت صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون سازمان خصوصی سازی سهام عدالت سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی میلیون نفر پرس شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، سوال طرح «زندگی با آیه‌ها» در هفدهمین روز ماه رمضان این است که کدام آیه به جامعه صالحی که مؤمنین بنا می‌کنند و در آن امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، اشاره می‌کند؟

۱- آیه ۳۹ سوره مبارکه یوسف

۲- آیه ۱۵۰ سوره مبارکه نسا

۳- آیه ۲ سوره مبارکه بقره

۴- آیه ۴۱ سوره مبارکه حج

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۱۹۲۴ ارسال کنند.

همچنین برای شرکت در پویش قبل از ارسال پاسخ مسابقه عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۹۲۴ ارسال کنند.

هر روز ۱۰ جایزه یک میلیون ریالی به مشارکت کنندگان این مسابقه در استان مرکزی تعلق می‌گیرد.

برندگان مسابقه روز شانزدهم:

١_ ۸۶**۰۹۱۷۷۵۱

۲_ ۹۵**۰۹۱۲۰۹۴

۳_ ۳۴**۰۹۱۸۶۰۸

۴_ ۳۷**۰۹۳۵۳۶۲

۵_ ۳۸**۰۹۱۳۹۱۴

۶_ ۸۰**۰۹۳۹۷۵۴

۷_ ۸۰**۰۹۱۱۶۵۰

۸_ ۹۴**۰۹۳۰۹۱۱

۹_ ۳۱**۰۹۱۸۷۶۵

۱۰_ ۱۸**۰۹۳۶۶۷۸

برندگان با شماره خود نام، نام خانوادگی و شماره کارت را به شماره ۰۹۱۲۷۵۴۰۱۳۱ اعلام کنند.

کد خبر 6064031

دیگر خبرها

  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • سوال مسابقه شماره ۱۵ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو