Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:05:33 GMT

زمینه دیجیتالیزه شدن اقتصاد بیمه فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۱۱۳

زمینه دیجیتالیزه شدن اقتصاد بیمه فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، ستار هاشمی در اینستاگرام نوشت: در دو هفته گذشته با حضور رئیس جمهور و معاون اول ایشان به تشریح ابعاد و وضعیت موجود اقتصاد دیجیتال در کشور پرداختیم و از آنچه که در برنامه پیش‌رو داریم سخن گفتیم.

معاون نوآوری وزیر ارتباطات ادامه داد: در همین راستا امروز به دیدار دکتر سلیمانی رئیس بیمه مرکزی رفتم و از آمادگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تسهیل‌گری در زمینه دیجیتالیزه کردن اقتصاد بیمه خبر دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اقتصاد بیمه هم‌اکنون ۲.۴ درصد از تولید ناخالص داخلی است و با سیاستگذاری‌های انجام شده انشالله به ۷ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

هاشمی افزود: ما امیدواریم با توجه به تجربه موفق بیمه مرکزی در طول دوره کرونا، ۳۰ درصد این اقتصاد دیجیتال شود و این امر منجر به رشد بیش از ۲ درصدی سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی می شود.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک خبرهای خوبی از خروجی این جلسه برای اکوسیستم نوآورانه کشور و به ویژه اینشورتک‌ها (فناوری های بیمه) داشته باشیم.

کد خبر 4939511 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه اقتصاد دیجیتالی ویروس کرونا فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری تحقیقات علمی فناوری فضایی تولید کووید 19 صندوق نوآوری و شکوفایی فیس بوک دولت الکترونیک جایزه مصطفی ص موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود