Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@19:11:48 GMT

ادعای عجیب ستاره استقلال درباره تعطیلی لیگ

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۱۸۸

ادعای عجیب ستاره استقلال درباره تعطیلی لیگ

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد قدرت این تیم در فصل آینده چند برابر شود و وضعیت بهتری داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند درباره وضعیت مبهم برگزاری مسابقات لیگ برتر و اختلاف‌نظرهایی که بین باشگاه‌ها در این زمینه وجود دارد، اظهار داشت:

متأسفانه شرایط سخت و پیچیده‌ای به وجود آمده است و چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک هفته گذشته هم تست برخی از بازیکنان مثبت اعلام شد و هر بازیکنی ممکن است با این وضعیت مواجه شود. طبیعتاً اگر بازی‌ها برگزار شود همه آنهایی که درگیر برگزاری مسابقه هستند، ممکن است این بیماری را بگیرند.

آرش رضاوند درباره پروتکل ارائه شده توسط وزارت بهداشت تأکید کرد:

برخی مسائل را نمی‌توان رعایت کرد و فوتبال ما امکانات کشوری مثل آلمان را ندارد. ما برای انجام بازی‌ها باید به هتل، فرودگاه و هواپیما برویم و هر لحظه ممکن است این بیماری را بگیریم. اگر ریه یک فوتبالیست دچار مشکل شود حتی ممکن است فعالیت حرفه‌ای‌اش را با تهدید مواجه کند.

آرش رضاوند در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلالی‌ها موافق تعطیلی لیگ برتر و مشخص نشدن قهرمان هستند؟»، خاطرنشان کرد:

در مورد تعطیلی لیگ هر حرفی بزنیم، حاشیه درست می‌شود و بهتر است در این مورد ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ تصمیم بگیرند. من معتقدم که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. این درست است که پرسپولیس در حال حاضر موقعیت خوبی دارد، اما ما ۱۰ بازی پیش رو داریم و می‌توانیم برای خودمان شانس قهرمانی قائل شویم.

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد:

در حال حاضر حفظ جان انسان‌ها از هر چیزی مهمتر است و فوتبال اینقدر ارزش ندارد که یک نفر جانش را از دست بدهد. من نمی‌دانم در نهایت سازمان لیگ چه تصمیمی برای بازی‌ها خواهد گرفت، ولی مهم این است که تیم‌ها در شرایطی مناسب بازی‌های لیگ را انجام دهند، بدون کمترین خطر.

آرش رضاوند درباره اتمام قرارداد چند بازیکن استقلال و اینکه آیا باشگاه می‌تواند نفرات تأثیرگذار تیم را حفظ کند، تصریح کرد:

هر تیمی ثبات داشته باشد درصد موفقیتش بیشتر می‌شود. امیدوارم باشگاه با نظر کادر فنی بازیکنانی را که قراردادشان رو به اتمام است، حفظ کند و قدرت استقلال در فصل آینده چند برابر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال آرش رضاوند استقلال لیگ برتر آرش رضاوند بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت