Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:22:18 GMT

جذب اعتبارات برای خرید تجهیزات اطفای حریق ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۲۷۳

جذب اعتبارات برای خرید تجهیزات اطفای حریق ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نظری ظهر دوشنبه در ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: جذب اعتبارات به منظور تهیه تجهیزات لازم برای مهار آتش سوزی‌ها نیازمند همت مسئولان منابع طبیعی استان است.

وی بیان کرد: تکمیل فرم‌های پانزده گانه باید سر وقت خود انجام شود تا جمع بندی ها صورت گیرد و مشکلات جذب اعتبارات پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش خسارت مقابله با مخاطرات نیازمند حضور فعال متولیان است که باید در توزیع اعتبارات وقت بگذارند و با رئیس سازمان جنگل‌ها مکاتبات لازم را داشته باشند زیرا در هنگام خشکسالی احتمال وقوع هر حادثه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در حوادث جلوتر هستند و همواره به کمک می آیند، گفت: در صورت وجود راهکار قانونی برای افراد کمک کننده در حوادث آتش سوزی بیمه بدون نام انجام شود.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مرخصی‌ها نیروها در هنگام بحران‌ها باید لغو شود.

وی تاکید کرد: بضاعت و حداقل‌های استان مشخص است باید از حداقل‌ها، حداکثر استفاده را کرد.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بر آموزش دستگاه‌های خدمات رسان سر زمان خود تاکید کرد و گفت: این امر در حادثه‌ها بسیار مؤثر است.

وی تاکید کرد: هنگام وقوع حوادث احتمالی برای شهرستان‌ها تنها فرماندار یا مدیریت بحران شهرستان مربوطه می‌تواند با رسانه‌ها مصاحبه کنند و اطلاعات را به منظور شفاف سازی در اختیار عموم قرار دهد.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در زمینه حوادث غرق شدگی نیز گفت: برای یک بار یک دستورالعمل و قانون باید در این زمینه اجرا شود حتی پیشنهاد شد خروجی سد راینده رود کاهش یابد اما با رایزنی‌هایی این مهم محقق نشد.

کد خبر 4939535

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مجید نظری اطفای حریق ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر ستاد مقابله با کرونا ایلام معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران مرتبط برگزار شد.

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه سفر رئیس‌جمهور به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده برای استان دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: سفر اول آیت الله رئیسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی است باید هرچه زودتر تکمیل شود که این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

هژبری ادامه داد: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده، اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده است و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف کامل داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آن‌ها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راهداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم برای پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 747124

دیگر خبرها

  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه