Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی و سید سعید شاهرخی در این بیانیه که روز دوشنبه یک نسخه از آن به خبرگزاری ایرنا نمابر شد خطاب به وزیر کشور به عنوان نماینده عالی فرمانده معظم کل قوا در نیروی انتطامی کشور آورده اند: تحریم‌ وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی این کشور توسط آمریکا نشانه ناکارآمدی کامل تحریم‌های گذشته واشنگتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: بدون شک افزودن نام نهادها و مقامات ارشد کشوری، قضایی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در لیست تحریم‌ها نشانه ناکارآمدی کامل تحریم‌های گذشته آمریکا است که آن‌ها را ناچار به گسترش نظام تحریمی خود به نهادهای غیر اقتصادی و غیرنظامی‌ کرده است و  برای همگان استیصال دولتمردان آمریکایی در تحریم‌های خود علیه ایران بیش از پیش مشهود است.

امام جمعه و استاندار همدان در ادامه این بیانیه آورده اند: اقدام اخیر آمریکا نیز در شمار نقض‌های فاحش قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و تعهدات آن دولت ذیل حقوق بین‌الملل عام محسوب می‌شود و جامعه بین‌المللی ‌باید ایالات متحده را در مقابل این نقض‌های فاحش پاسخگو سازد.

این بیانیه می افزاید: این در حالی است که مردم سرفراز ایران دوستدار فرزندان رشید خود در نیروهای مسلح به‌ویژه حافظان نظم و امنیت هستند به خوبی می‌دانند تحریم پلیس ایران که مظهر عدالت، برابری، رشادت و صلح اجتماعی است، از سوی سردمداران بزدل آمریکایی به معنای مخالفت آمریکا با اصل عدالت و اصل امنیت جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در این بیانیه تصریح کرده‌اند: افتخار امروز نیروی رشید، ولایی و سربلند ایران این است که بدنه آن برگرفته از بطن مردم بوده، راهشان راه ولایت و هدفشان گسترش امنیت و عزت برای میهن با عطوفت و رحمت است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی و شاهرخی در این بیانیه آورده اند: نیروی انتظامی مقتدر ما با تقدیم هزاران شهید علاوه بر تامین امنیت داخل کشور، امنیت دیگر کشورها از جمله کشورهای اروپایی را نیز تامین کرده است، شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر  مصداقی است از آنچه گفته شد.

در ادامه بیانیه آمده است: بدون شک دولت آمریکا درصدد است به هر طریق در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت کند و یکی از ریشه‌های اصلی اعلام تحریم‌های اخیر آمریکا، شکست طرح آن‌ها برای مداخله داخلی در ایران بود.

این بیانیه می افزاید: آمریکا در ایجاد بی ثباتی، نا امنی و جنگ داخلی در ایران شکست خورده است و آمریکا و شرکایش باید بدانند که همه مقامات کشور به همراه جان برکفان نظام و ولایت همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با دلاوری‌های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده‌اند.
 

برچسب‌ها تحریم واشنگتن امام جمعه همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم واشنگتن امام جمعه همدان استانداری همدان عبدالرضا رحمانی فضلی تحریم واشنگتن امام جمعه همدان استانداری همدان عبدالرضا رحمانی فضلی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران، با بیان اینکه خداوند متعال نعمت گندم را به انسان ارزانی داشته است، اظهار کرد: مراسم جشن گندم، در واقع شکرانه این نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از بهترین مشاغل به شمار می‌رود که تولید و اشتغال را به دنبال داشته و در اقتصاد کشور موثر است، افزود: این جشن نشانه قدردانی از نعمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تصریح کرد: باید تلاش شود زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان هر منطقه در همان نقطه برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر هزینه شود.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عملیات صهیونیست‌های کودک کش اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، انتقام سخت از دشمن گرفته شد، ایران اسلامی اولین کشوری است که در یک عملیات ترکیبی پهبادی و موشکی، اهداف مورد نظر حاصل شد و امروز دشمن مات و مبهوت و متحیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود