Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالعه‌ای که در ایالت‌های کالیفرنیا و واشنگتن انجام شده حاکی از آن است که پیش‌بینی‌های اولیه از سوی مقامات بهداشتیِ آمریکا، شمار بیماران نیازمند به مراقبت‌های ویژه و مدت زمان بستری آن‌ها در بیمارستان‌ها را دست‌کم گرفته بود.

به گزارش ایسنا، هدف اصلی فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت‌های قرنطینه‌ای در طول همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ جلوگیری از فشار بیش از حد به خدمات مراقبت‌های بهداشتی و سیستم‌های درمانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایالات متحده برای تخمین‌های اولیه خود در مورد چگونگی تأثیر شیوع کرونا بر بیمارستان‌ها از داده‌های چین استفاده شد. این موضوع با توجه به نحوه متفاوت برخورد کشورها با این همه‌گیری منجربه دست‌کم گرفتن فشار وارد بر سیستم‌های درمانی در آمریکا شد.

تخمین‌های مدل‌سازی با استفاده از داده‌های بیمارستان‌های چین معمولاً فرض می‌کنند که حدود ۳۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان به مراقبت‌های ویژه (ICU) احتیاج دارند. این در حالی است که برآوردها تا روز نهم آوریل در آمریکا نشان می‌دهد که از بین بیماران در بیمارستان‌های ایالات متحده احتمال بستری در بخش مراقبت‌های ویژه ۴۰.۷ درصد و احتمال مرگ برای بیماران مبتلا به کرونا ۱۸.۹ درصد بوده است.

هم‌چنین در چین میانگین مدت بستری در بیمارستان برای قربانیان کرونا ۷.۵ روز بوده، در حالی که در ایالات متحده آمریکا میانگین بستری برای بهبودیافتگان ۱۱ روز و برای قربانیان ۱۵ روز بوده است.

یک مطالعه مدل سازی گسترده از امپریال کالج لندن در انگلیس فرض می‌کند میانگین بستری در بیمارستان برای بیماران کووید-۱۹ هشت روز است اما مطالعه جدید نشان داد که در آمریکا ۲۵ درصد از بیماران ۱۶ روز یا بیشتر در بیمارستان بستری بوده‌اند.

در حالی که دلایل اختلاف بین فشار وارد بر بیمارستان‌ها در چین و ایالات متحده هنوز ناشناخته است، نویسندگان نسبت به اتکا به مدل‌هایی که محققان بر اساس تجربه سایر کشورها بنا نهاده‌اند، هشدار می‌دهند.

به گفته کارشناسان‌، شیوع کروناویروس و تأثیر آن بر روی سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در کشورهای مختلف جهان متفاوت بوده است. سیستم‌های بهداشتی متفاوت هستند و قابلیت‌ها و ساختار آن‌ها بر پاسخگویی محلی موثر است. آن‌ها هم‌چنین هشدار  می‌دهند که بدون بررسی این جوانب، افزایش موارد وخیم ابتلا به کرونا ممکن است بیمارستان‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

بنا بر گزارش سایت تخصصی مدیکال نیوز تودی، تجزیه و تحلیل داده‌های بیمارستانی هم‌چنین نشان داده که میزان انتقال کرونا پس از اجرای اقداماتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار کاهش داشته است و از این رو اقدامات افراد و گروه‌های کوچک نیز می‌تواند واقعاً در کاهش گسترش ویروس تأثیر بگذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان آمريكا بیمارستان ها ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران