Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که تل‌آویو عملا اجرای طرح اشغال اراضی فلسطینی را آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، امروز (دوشنبه)، در جلسه هفتگی تشکیلات گفت: «اسرائیل عملا اجرای طرح الحاق اراضی فلسطین را آغاز کرده است».

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان ضمن درخواست مداخله کشورهای جهان برای جلوگیری از اشغال کرانه باختری، گفت در پاسخ به طرح «الحاق»، بررسی طرح متوقف کردن همکاری با تل‌آویو کامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر، محمد اشتیه اعلام کرده بود که به دنبال اجرای طرح اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری، این تشکیلات هماهنگیهای امنیتی خود را با تل‌آویو «متوقف» کرده است.

محمد اشتیه «به علت خطرات عظیم ناشی از طرح الحاق بر مردم، سرزمین فلسطین... و امنیت منطقه، مقابله با تصمیم الحاق اسرائیل و منع اجرای آن را» خواستار شد.

از سویی دیگر، اشتیه از تل‌آویو خواست که سیاست شلیک به ملت فلسطین و کشتار مردم این کشور را متوقف کند. 

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که طی دو روز گذشته، رژیم صهیونیستی با آتش‌گشودن به ملت فلسطین دو تن از آنها از جمله یک جوان معلول را به شهادت رساند.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان در ادامه با اشاره به نشست کشورهای کمک‌‌کننده به فلسطین که قرار است، فردا (سه‌شنبه)، به صورت ویدیوکنفراسی برگزار شود، زمان برگزاری و برنامه این نشست را بسیار مهم توصیف کرد.

اشتیه خاطر نشان کرد که در این نشست چهل کشور و نهاد بین‌المللی در سطح وزرا مشارکت خواهند داشت و تشکیلات خودگردان نیز در نشست یادشده گزارشی کامل از اوضاع مالی و اقتصادی فلسطین ارائه خواهد کرد.

وی افزود: «کشورهای کمک‌کننده اینجا با ما هستند تا تا از اقتصاد، نهادها در راستای برپایی کشوری فلسطینی بر پایه حاکمیت مرزهای سال ۱۹۶۷ به پایتختی قدس و همچنین حق بازگشت آورگان بر اساس مشروعیت و حقوق بین‌الملل حمایت کنند».

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری اشغال آغاز عملی نخست وزیر تشکیلات خودگردان اجرای طرح تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • جهان عملا وارد جنگ جهانی سوم شده است
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور