Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:47:54 GMT

محدودیت های مالی و اساسنامه به شور گذاشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۴۹۵

محدودیت های مالی و اساسنامه به شور گذاشته شدند

هیئت رئیسه فدراسیون امروز با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد و در رابطه با دو موضوع مهم بحث و بررسی صورت گرفت. 

به گزارش "ورزش سه" امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه فرقی برای برگزاری جلسات مختلف فدراسیون در مکان های متفاوت وجود ندارد، اینطور حرف هایش را با خبرنگاران آغاز کرد: به هر حال جلسات هیئت رئیسه به صورت منظم برگزار می شود در اماکن مختلف فدراسیون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه قبلی در آکادمی بود و امروز هم در سازمان لیگ. ممنون از دوستان و آقای یهمنی (مدیر روابط عمومی سازمان لیگ) که این شرایط را فراهم کرده اند.


او سپس ادامه داد: امروز جلسه هیئت رئیسه با حضور کلیه اعضا برگزار شد و بحث رفت و برگشت اساسنامه به فیفا و AFC و فیفا مورد بحث قرار گرفت و به آنها اطلاع داده شد. بحث دیگر در مورد پیش نویس اساسنامه با اولویت قرار دادن مقررات دولتی کشور بود و همچنین مقررات AFC و FIFA هم مدنظر قرار گرفت که این هم به استحضار اعضای هئیت مدیره محترم رسید.

 

علوی حرف هایش را با اشاره به موضوع دیگر جلسه ادامه داد و اضافه کرد: در این نشست همچنین پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشور مبنی بر ارائه طرحی به کنگره فیفا در  رابطه با فدراسیون هایی که هنوز مطالباتشان را نگرفته اند و رفع محدودیت های موجود از طرق قانونی براساس اساسنامه جاری فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این کلیت جلسه امروز بود.

امیر مهدی علوی فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر مهدی علوی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود

سید احسان خاندوزی امروز با بیان این مطلب در پاسخ به خبرنگار قدس آنلاین در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: بنا بود  غیر از سیاست‌های جلب مشارکت مردم در اقتصاد که پیش از این در سال‌های گذشته وجود داشته و باید تسریع شود، تدابیر جدیدی هم برای سال ۱۴۰۳ شروع شده که به عنوان نوآوری‌های سیاستی مشارکت مردم قلمداد می‌شود، امروز جلسه‌ای برای آن تدابیر جدید برگزار خواهد شد و بعد از پایان جلسه محتوای نشست در خصوص افزایش مشارکت مردم در حوزه تولید و مدیریت مشارکت مردم  نه فقط در بخش اطلاع و نظارت که در حوزه تولید و مدیریت اطلاع رسانی می‌شود.

استارت مجدد تامین مالی پروژه‌های ایران توسط بانک توسعه اسلامی

خاندوزی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند. این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت ادامه داد: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدیدی برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

وزیر اقتصاد درباره نشست مشترک مجلس و دولت درباره سازماندهی بازار ارز  و تصمیماتی که در این باره گرفته شده است، بیان کرد: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس از جمله اقتصاد، برنامه و بودجه، جهش تولید، صنعت و معدن با رئیس کل بانک مرکزی و زویر اقتصاد  برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در حوزه اقتصاد و سیاست‌های ارزی بیش از گذشته انجام شود. امروز هم دومین جلسه همگرایی سیاست های ارزی در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد تا هفته آینده هم نتیجه آن جلسه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد