Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@14:19:20 GMT

نخستین نشست هیات اجرایی جام جهانی بسکتبال 2023

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۵۶۸

نخستین نشست هیات اجرایی جام جهانی بسکتبال 2023

نخستین نشست هیات اجرایی مسابقات جام جهانی بسکتبال در سال 2023 به صورت ویدیو کنفرانس با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت نیوزنو، نشست آنلاین هیات اجرایی مسابقات جام جهانی بسکتبال بر اساس اعلام فیبا به بررسی استراتژی های مالی، طرح کلی و نحوه برگزاری مسابقات در 3 کشور فیلیپین، ژاپن و اندونزی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریچارد کاریون، رئیس هیات اجرایی جام جهانی در خصوص برگزاری هرچه منظم تر و قوی تر مسابقات بسکتبال در منطقه آسیا و با محوریت 3 کشور و نیز استقبال عمومی از این رویداد ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است، برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال جهان مرحله مقدماتی و گروهی جام جهانی با میزبانی 3 کشور به صورت همزمان برگزار می شود و مرحله انتخابی نیز طی 6 پنجره و 15 ماه در سراسر نقاط جهان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی بسکتبال هیات اجرایی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزیان فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال شد.دو نماینده از کرواسی، فرانسه، نروژ، اوکراین و ایتالیا نیز راهب فینال شدند. همچنین امیرمحمد نکونام با ۶۲۸/۶ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و مهیار صداقت با ۶۲۴/۶ امتیاز پنجاه و پنجم شد.

فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6079224

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • نوروزیان فینالیست شد
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • حذف ندا شهسواری از فیدر جهانی تنیس روی میز
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی