Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هنگامی که تیم می‌خواست برای بازی پلی‌آف راهی قطر شود غفوری اعلام کرد تا پولش را نگیرد با تیم به قطر سفر نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده درباره اظهارات  شب گذشته ووریا غفوری اظهار داشت: در زمان مدیریت امیرحسین فتحی، غفوری مبلغ ۵۵۹ میلیون تومان به اشتباه به جای اینکه طلبکار باشد، به باشگاه استقلال بدهکار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، دستگاه‌های نظارتی برای پرداخت پول به این بازیکن ایراد گرفته بودند و فتحی نیز نتوانسته بود مبلغ فوق را به عنوان طلب محاسبه کند.

وی افزود: زمانی که من سرپرست باشگاه استقلال شدم، غفوری موضوع را به من گفت و به او قول دادم که پیگیری کنم. پس از ۱۵ روز بررسی کردم و طبق گزارش قرارداد، متوجه شدم حق با غفوری است و تصمیم گرفتم که طلبش را پرداخت کنم، اما در همان زمان مشکلات مالی داشتیم و تیم استقلال باید عازم مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به امارات می‌شد. 

رئیس هیات مدیره استقلال تصریح کرد: پس از بازگشت تیم از امارات، باید بلافاصله آماده اعزام به قطر برای دومین بازی مرحله پلی‌آف می‌شدیم. غفوری در فرودگاه اعلام کرد که به دلیل پرداخت نشدن طلبش، نمی‌خواهد همراه تیم به قطر برود. در همان جا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و یکی دو بازیکن از من خواستند که مشکل غفوری را حل کنیم. ما از طریق کارگزار باشگاه، چکی را به غفوری برای ۴۵ روز تحویل او دادیم. برخی‌ها به اشتباه اعلام می‌کنند که چک برای باشگاه یا اسپانسر است اما اول اینکه باشگاه چک نداشت و دوم اینکه چک برای کارگزار است نه اسپانسر.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست غفوری برای دادن چک، ما با کارگزار باشگاه صحبت کردیم تا چکی به این بازیکن داده شود و همراه تیم به قطر برود. ما در نامه به کارگزار باشگاه، تاکید کردیم که پرداخت این پول برعهده باشگاه استقلال است نه کارگزار. وقتی موعد چک رسید، من سمت اجرایی در باشگاه استقلال نداشتم و علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال شد. آقای فتح‌الله‌زاده یک روز همراه کامران منزوی به دفترم آمد که من درباره طلب غفوری صحبت کردم و از آنها خواستم به غفوری بگویند تا برج دوم، سوم که پول به باشگاه می‌رسد، صبر کند. فتح‌الله‌زاده هم درگیری بیماری شد و دیگر نتوانست ادامه دهد، بنده هم درگیر بیماری و سپس درگذشت همسرم شدم. به همین دلیل، ما دیگر مسئولیت اجرایی نداشتیم. 

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: ما سه کار برای غفوری انجام دادیم، اول اینکه به اشتباه او بدهکار شده بود، کاری کردم طلبکار باشد نه بدهکار. دوم اینکه خودم پیگیر طلبش شدم و از او خواستم که ۴۵ روز صبر کند، اما اصرار کرد که باید به او چک بدهیم آن هم در حالی که تیم استقلال هم باید عازم بازی مرحله پلی‌آف می‌شد. وقتی این شرایط را دیدیم، از کارگزار خواستیم با توجه به اینکه چک نداشتیم و غفوری طبق درخواست سرمربی کنار تیم باشد، به او چک بدهد، اما به این شرط که باشگاه استقلال در زمان موعد پول را بدهد. سوم اینکه، وقتی موعد چک رسید، من سمت اجرایی نداشتم. غفوری چندی پیش هم طی پیامی تهدیدآمیز خواستار پولش شد که به او گفتم که باشگاه باید طلبش را پرداخت کند نه من.

وی تاکید کرد: غفوری خودش می‌داند من چه کارهایی برای او انجام داده‌ام و انتظار نداشتم به بنده تهمت بزند. من آدمی نیستم که کم حرف بزنم یا زیاد صحبت کنم. طلب غفوری را من نباید پرداخت می‌کردم، بلکه باشگاه باید پرداخت می‌کرد. غفوری بازیکن استقلال است و پس از صحبت‌های او در رسانه‌ها، با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که بررسی کرده که چرا علیه رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت کرده و سپس او را به دلیل تهمتی که زده است، به باشگاه فرا بخواند. در صورتی که اتفاقی نیفتد، از ابزارهای دیگری برای دفاع از خودم استفاده خواهم کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ووریا غفوری استقلال لیگ برتر اسماعیل خلیل زاده هیئت مدیره استقلال باشگاه استقلال پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته‌امداد از رشد ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید زارع‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های حمایتی متنوع برای مددجویان که در قالب مستمری پرداخت می‌شود، گفت: این کمک معیشت غیر از یارانه‌هاست که به کل جامعه -۹ دهک- تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد خوب این کمک‌ها اظهار کرد: دولت و مجلس تلاش‌هایی کردند که به قدر کفایت نبوده ولی بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌هاست و رشد مناسبی داشته است.

زارع‌زاده ادامه داد: امسال مصوبه مددجویان کمیته و بهزیستی با افزایش ۳۰ درصدی رو به رو شده و ارقام پرداختیِ ماهیانه برای خانواده‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

وی از تامین اعتبار این کمک‌ها خبر داد و افزود: مستمری‌ها از ابتدای سال به حساب مشمولان واریز شد چراکه در سنوات قبل، این پرداختی مشابه سال قبل پرداخت می‌شد و ما به‌التفاوت آن سپس تعلق می‌گرفت.

زارع‌زاده که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد، گفت: از سال قبل مستمری مقدم بر پرداخت یارانه شد چون وظیفه داریم از اقشار کم درآمد حمایت کنیم. در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • آمریکا به اسرائیل دائم هشدار می‌دهد تا اقدامی علیه ایران نکند
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • خطیر: از تاج می‌خواهم بازی‌های هفته‌های پایانی با VAR برگزار شود