Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه تیم‌های ایران و کره‌جنوبی در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در گروه دیدارهای جذاب فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون جهانی والیبال در نظر دارد پنج دیدار جذاب والیبال در سال‌های اخیر را از یوتیوب پخش کند که دیدار تیم های ایران و کره جنوبی در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در کشور چین، از جمله آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه تیم‌های پرو و کنیا در جام جهانی ۲۰۱۶ زنان، ایتالیا و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۶ مردان، چین و هلند در گراند پریکس ۲۰۱۷ و فرانسه و برزیل در قهرمانی جهان ۲۰۱۶ از دیگر بازی‌های جذاب از نظر فدراسیون جهانی والیبال است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند