Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزرای «اطلاعات»، «علوم، تحقیقات و فناوری» و «راه و شهرسازی» امروز با محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. تاریخ انتشار: 17:21 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۶۸۹ خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام خانه ملت، وزرای «اطلاعات»، «علوم، تحقیقات و فناوری» و «راه و شهرسازی» امروز دوشنبه با محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وزیر اطلاعات ضمن تشکر از زحمات علی لاریجانی، انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفته و اظهار امیدواری نمود که حضور وی در مجلس همچون سوابق مدیریتی قبلی منشا اثر و تحول باشد.  

پیرو این دیدارهای جداگانه حجت الاسلام و المسلمین علوی اعلام کرد که وزارت طلاعات آمادگی دارد تا با تمام توان در هر زمینه‌ای که مجلس لازم بداند کمک و همکاری لازم را داشته باشد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس نیز ضمن تشکر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، خواستار ارائه نظرات کارشناسی وزارت به نمایندگان برای کمک به حل مشکلات کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری شد.   بیشتر بخوانید: نائب رییس مجلس: موضوع تولید خودروی ملی را شخصاً تا انتها پیگیری خواهم کرد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دیدار رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «محمد دوستار» به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

در حکم انتصاب خطاب به دوستار سرپرست دانشگاه گیلان تاکید شده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

گفتنی است، دکتر محمد دوستار (زاده رشت ،۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نجفی از آذر ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه گیلان منصوب شده بود.

کد خبر 6080206

دیگر خبرها

  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم منصوب شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • امیر عبداللهیان : به آمریکا هشدار لازم داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدار لازم داده شده است