Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولبک سابق شیاطین سرخ به تمجید از خریدهای جدید این تیم می پردازد.

طرفداری- دنیس اروین، فولبک سابق باشگاه منچستریونایتد به تمجید از خریدهای سولسشر به خصوص خرید برونو فرناندز می پردازد و معتقد است که فرناندز فاکتور ریسک کردن را به تیم اضافه کرده است.

به گزارش گل، دنیس اروین به تمجید از تمامی خرید های سولسشر می پردازد و معتقد است که خرید برونو فرناندز در ژانویه موجب پیشرفت منچستریونایتد در زمینه دفاعی و تهاجمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید های جدید فوق العاده بوده اند

من فکر می کنم که روند تیم تا قبل از کریسمس دارای فراز و نشیب بود. خرید های جدید فوق العاده بوده اند و هیچ شکی در این باره نیست. تک تک آن ها فوق العاده بوده اند. ون بیساکا خارق العاده بوده است و هری مگوایر و دنیل جیمز نیز همینگونه بوده اند اما به طور ویژه، امضای قرارداد با فرناندز در ژانویه بسیار تاثیر گذار بود. او به تیم چیزی بیشتر از فاکتور ریسک کردن را اضافه کرده است. با وجود فرناندز، تیم کمی بیشتر رو به جلو حرکت می کند و من فکر می کنم که این عامل (ریسک کردن)، باعث از بین رفتن ترس در تیم شد. همچنین من فکر می کنم که آن ها طی 11 بازی موفق به ثبت 9 کلین شیت شدند، بنابراین خط دفاعی آن ها نیز قوی تر و قدرتمند تر شده است.

منچستریونایتد تا پیش از تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، روند بسیار خوبی را داشت و در آستانه قرارگیری در بین 4 تیم بالای جدول بود و اروین امیدوار است که در صورت از سرگیری فوتبال، شیاطین سرخ بتوانند فرم اخیر خود را حفظ کنند. او در این رابطه می گوید:

شما چیزی در این باره نمی دانید، امیدوار فوتبال مجددا شروع شود. تیم ها همیشه در اوایل فصل نتایج عجیب و غریبی را کسب می کنند اما امیدوارم که منچستریونایتد به فرم اخیر خود ادامه داده و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شود. انجام این کار ساده نیست و باید طبق روند اخیر خود پیش برویم. خرید های جدید بسیار عالی بوده اند و فکر می کنم که از ژانویه شاهد تغییر و تحولات زیادی در تیم بوده ایم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده بوده اند فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898432

دیگر خبرها

  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا