Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:18:29 GMT

چراغ سبز ستاره برزیلی جذاب به تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۸۱۴

چراغ سبز ستاره برزیلی جذاب به تراکتور

جفرسون یوری با انتشار عکسی از حضور در این تیم به بازگشتش چراغ سبز نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جفرسون یوری مدافع برزیلی که در نیم فصل لیگ نوزدهم به تراکتور پیوست، بعد از انجام چند مسابقه برای سرخ‌پوشان همزمان با تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع کرونا به کشورش رفت.

درباره جفرسون یوری بعد از رفتنش از ایران شایعات متعددی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شد او درخواست فسخ قرارداد با تراکتور داده و قبل از رفتن به برزیل اعلام کرده که دیگر به ایران برنمی‌گردد اما مسئولان باشگاه تبریزی این موضوع را تکذیب و اعلام کردند او برای مرخصی به برزیل رفته و همزمان با شروع مسابقات به ایران باز خواهد گشت.

نکته مهم اما این است که با شروع تمرینات تراکتور اما یوری هنوز به ایران برنگشته است. او اکنون در برزیل است تا شایعات دیگری مطرح شود که این بازیکن قصد بازگشت ندارد. امروز اما او در صفحه شخصی اش استوری‌ای منتشر کرد که به نوعی به بازگشت به تبریز چراغ سبز نشان داده است. او عکسی با پیراهن تراکتور در یکی از بازی‌های این تیم را روی اینستاگرام گذاشت و قلب قرمزرنگی کنار آن قرار داد.

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون جفرسون یوری بازیکن خارجی و باشگاه تراکتور رخ می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور جفرسون یوری تراکتور جفرسون یوری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو جفرسون یوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با شکست آرسنال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است. بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید و تیم آلمانی موفق شد در بازی برگشت با گل یوشوا کیمیش 1-0 برنده شود.

در دیگر بازی شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی گل بزند و جود بلینگام یکی از مهره‌های تیمش در صعود به دور بعدی بود. هری کین اعلام کرده که از این "جنگ" بین خودش و بلینگام هیجان زده است.

هری کین در پاسخ به این سوال که آیا منتظر بازی مقابل بلینگام است یا خیر، گفت:"مطمئنا مشتاقم، جود فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته، او واقعاً یک بازیکن بزرگ است، بنابراین به صورت واضح برای او خوشحالم. اما این یک جنگ دیگر علیه تیم او(رئال مادرید) خواهد بود.

ما هر دو به خارج از کشور رفتیم تا تلاش کنیم از بازی در این شب‌های بزرگ در لیگ قهرمانان و یا نیمه نهایی‌های جذاب لذت ببریم، بنابراین مطمئناً هدف هر دوی ما لذت  بردن از این بازی است‌‌. مطمئنم که هواداران انگلیسی زیادی هم ما را تماشا خواهند کرد، اما ما فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم. البته که من به او سلام خواهم کرد، اما زمانی که هر دو به زمین رفتیم، هدف این است است که بهترین بازی را برای تیم خود انجام دهیم."

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است