Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس پلیس راهور ناجا و جانشین فرمانده مرزبانی ناجا به درجه سرتیپ تمامی ارتقاء یافتند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، بنا بر پیشنهاد سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی و موافقت و تایید فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سرتیپ دوم پاسدار "سیدکمال هادیانفر"؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و سرتیپ دوم "احمدعلی گودرزی"؛ جانشین فرمانده مرزبانی ناجا،  به درجه سرتیپ تمامی نائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه: asriran.com/0034Fn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناجا ارتقا درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف