Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@17:30:25 GMT

دیدار ایران و کره، میان ۵ بازی جذاب والیبال جهان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۹۷۳

دیدار ایران و کره، میان ۵ بازی جذاب والیبال جهان

دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل کره‌جنوبی در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو به میزبانی چین، میان ۵ بازی جذاب والیبال جهان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) قصد دارد ۵ بازی جذاب سال‌های اخیر والیبال جهان را در کانال یوتیوب خود باز پخش کند که دیدار تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی، در نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میزبانی چین، یکی از این پنج دیدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی ایران با هدایت ایکور کولاکوویچ این بازی را ۳ بر ۲ شکست داد تا راهی فینال شود. سروقامتان ایران با شکست دادن چین میزبان در دیدار پایانی، برای دومین بار راهی بازی‌های المپیک شدند.

این بازی‌ها روزهای دوشنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه، شنبه و یک‌شنبه پخش می‌شوند.

دیدار تیم‌های پرو و کنیا در جام جهانی ۲۰۱۶ زنان، بازی ایتالیا و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۶ مردان، دیدار چین و هلند در گراند پریکس ۲۰۱۷ و بازی تیم‌های فرانسه و برزیل در قهرمانی جهان ۲۰۱۶، دیگر بازی‌های مد نظر فدراسیون جهانی هستند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تیم ملی والیبال ایران والیبال یوتیوب والیبال ایران و کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود