Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:04:30 GMT

دستگیری ۱۵ نفر از اراذل‌واوباش سابقه‌دار کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۹۷۵

دستگیری ۱۵ نفر از اراذل‌واوباش سابقه‌دار کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۱۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار کرمانشاه که اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان"  در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: پس از دریافت چند مورد شکایت و گزارش مردمی در خصوص ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا تیم هایی از پلیس امنیت عمومی به مناطق مختلف شهر کرمانشاه اعزام شده و در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به دستگیری ۱۵ نفر از اراذل و اوباش که عمدتا از افراد سابقه دار هستند، شدند.

جاویدان یادآوری کرد: در این طرح همچنین تعدادی زیادی سلاح گرم و سرد که اراذل برای قدرت‌نمایی از آنها استفاده می کردند، کشف و جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از معرفی اراذل و اوباش دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه بی نظمی و ناامنی در سطح جامعه، گفت: دوران قدرت‌نمایی و عرض اندام اراذل و اوباش به سر آمده و چنین افرادی جایگاهی میان مردم ندارند.

جاویدان در پایان و با هشدار به آن هایی که سعی در ایجاد ناامنی و شرارت دارند، گفت: سرانجام آنها چیزی جز بدنامی و گرفتار شدن در چنگال قانون نیست و مطمئنا به سزای عمل خود خواهند رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه دستگیری اراذل و اوباش استانی اجتماعی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران