Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین گفت: این دست اقدامات اسرائیل نیازمند مداخله بین المللی برای ممانعت از آن است.

وی افزود: بررسی طرح‌های رهبران فلسطینی برای پاسخ به پروژه الحاق اراضی کرانه باختری به اراضی اشغالی از جمله توقف کامل همکاری رد توافق ها با اسرائیل در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتیه گفت: تصمیمات مذکور گرفته شده است زیرا عملا اسرائیل وارد اجرای عملیات الحاق اراضی فلسطینی به اراضی تحت اشغال خود شده است.

این مقام فلسطینی از جامعه جهانی خواست مانع اجرای تصمیم اسرائیل برای الحاق اراضی فلسطینی شود زیرا این اقدام پیامدهای ناگواری برای ملت و سرزمین فلسطین و همچنین امنیت منطقه دارد.

اشتیه از مقامات صهیونیستی هم خواست سیاست تیراندازی برای کشتار فلسطینیان را که به شهادت جوانان فلسطینی از جمله جوان معلول ذهنی فلسطینی در قدس منجر می‌شود متوقف کنند.

وی به نشست فردا سه شنبه کشورهای اهداکننده هم اشاره کرد و آن را از لحاظ زمانی و جدول کاری مهم ارزیابی کرد.

این مقام فلسطینی گفت دولت فلسطین در نشست مجازی مذکور که با حضور ۴۰ کشور و موسسه بین المللی برگزار می‌شود گزارشی مفصل از اوضاع اقتصادی و مالی فلسطین ارائه خواهد داد.

منبع: الف

کلیدواژه: الحاق اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف

وزارت بهداشت امروز همزمان با دویستمین روز آغاز حملات به غزه، آماری از شمار شهدا و زخمی‌ها منتشر و اعلام کرد در حمله نظامی اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون حداقل ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ فلسطینی زخمی شده اند. در حالی که نیرو‌های اشغالگر ۱۴ فلسطینی را طی عملیات ۵۰ ساعته در اردوگاه پناهندگان نور شمس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

همچنین در دویستمین روز آغاز حملات به غزه، اعلام الحربی با انتشار اینفوگراف آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد.

 

بر این اساس، جبهه مقاومت لبنان از آغاز جنگ در غزه ۱۶۳۷ حمله به مواضع صهیونیستی داشته است که ۱۴۰۴ مورد هدف قرار گرفته است. در این حملات ۵۱ حمله مرتبط با هواپیما‌های بدون سرنشین صورت گرفته و ۱۸۲ شهرک اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

جبهه مقاومت عراق ۲۴۳ حمله از جمله ۹۰ حمله در عراق و ۸۸ حمله در سوریه علیه مواضع نظامی ایالات متحده و ۶۵ حمله علیه مواضع اسرائیل انجام داده است.

جبهه مقاومت یمن نیز ۱۱۸ حمله از جمله ۹۸ حمله در دریا و ۱۸ حمله علیه اسرائیل انجام داده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ که به صورت آنلاین پخش می‌شد به برآورد خسارات وارده به غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که حدود ۴۵ درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از ۹۰ میلیارد دلار است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • جهان عملا وارد جنگ جهانی سوم شده است
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین